Alla inlägg den 1 april 2006

Av Bella - 1 april 2006 20:12

Jag har inte kollat provresultatet än. Det är skönt att inte veta.Jag får kolla det nångång. Annars kommer ju resultaten hem i brevlådan om en månad så...Skitsamma helt enkelt, det var ju inte precis så att jag ansträngde mig precis.Orka vara seriös. Överhuvudtaget.Ikväll ska me & teh Bumbiibjorn & nåra dammtussar göra CW osäkert igen.Yeye. Blir säkert najs.Bara inte de smittar mig med sin gråa tråkighet. Gaaah, hemska tanke. Jag behöver människor med färg, attityd och karisma. ( Man blir som man umgås, det är fan bevisat med mig och Bumbii.) Jag har alldeles för få såna. I mina ögon äger Bumbii och jag sönder alla tråkiga jävlar här. Eller ja, mer förut än nu, men nu med. Vi är skiten.Egot är på topp idag märker jag. Men nångång ska det väl vara det med.Undrar om min bartender jobbar idag. Lalala, han vet vad jag vill ha. Haha. Men sluta misstolka allt era äckel Han vet vad jag vill ha och DRICKA. Och nej det är inte filmjölk från Nya Zeeland. Har inte terrat den.Yeeeha, har asdåligt samvete också, även om det är fucking ologiskt att ha det, inga löften är uttalade så jag får göra vad fan jag vill. Jag tror lixom inte en sekund på att det är så tvärtom... Det är sjukt. Ne jag är sjuk. Jag ska sluta tänka på det.Dubii-dubii-dubb.Jag har spendat för mycket cash igen. Woho, sällan. Eh, nae men wtf, jag kommer ändå dö innan jag är 20 så orka tänka för mycket på ngt sånt oviktigt. Det går ju att låna av ngn.Så röker jag som daaeem också. Uscha uscha uscha. Kan inte bara någon komma hit och få mig att sluta med skiten? Blä blä blää.Ajuste, mina cash på mobilen är slutt men låt inte det hindra er från att messa lite, jag kan försöka skicka svar genom tankar. Wiie. Det här är ett seriöst väldigt onödigt inlägg.Meeen jag är ju en seriöst onödig person också så...Btw så är en viss sötnöt väldigt översöt.Haha. Sådär nödvändigt tillägg för ingen bryr sig om vad jag tycker. Inte ens sötnöten. I think. Sooet är du iaf. Och jag tycker fortfarande att du ska fika med mig när jag missar tåget. Haha, nu kan du inte byta ämne och låtsas som ingenting. Hihi. Vad busigt.

Ovido - Quiz & Flashcards