Alla inlägg den 7 april 2006

Av Bella - 7 april 2006 16:25

Fick mail av faster nyss. Det är tydligen massa snö och 15 minus i Ume.Snön kan jag ta. Men 15 minus?Vi tar det en gång till...15 miiiinuuus!Och dit åker jag frivilligt?Yeye, morsan blev ju glad och fick för sig att jag skulle lämna lilla-tunna-dösnygga skinnjackan hemma och ha dunjackan istället. Ajuuuste som att det skulle hända.Så faen heller.Jag ska ha skinnjackan. Hellre het och sjuk än fuggly och frisk.Fast å andra sidan så har jag bestämt mig för att jag hatar tåg så lånar jag nog sis dunjacka så jag har ngt att burra ner mig i och gömma mig i så det löser sig nog ändå. Nu måste jag bara leta reda på ett par svarta byxor som funkar och en öppnare som "ligger skönt i handen", vart man nu hittar sånna mysko pryls.

Av Bella - 7 april 2006 13:29

Idag är en dag som funkar helt bra. Slutade skolan vid halv elva och har sen dess suttit i solen och druckit kryddte som smakar som jul känns, lyssnat på helande musik och kedjerökt så att halsen svider.Ska fika med N när han slutat jobba och ikväll blir det utgång med Bumbii.Nu går det lättare att andas, glasbitarna är mindre idag och jag kan tänka lite på det utan att det känns som om jag ska gå sönder. Äta lite smått går också ganska bra även om jag får ont i magen och mår hemskt illa efteråt.Det funkar.Men det är fortfarande trasigt.

Ovido - Quiz & Flashcards