Alla inlägg den 8 april 2006

Av Bella - 8 april 2006 23:45

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?Gråa myspysbyxor.Vad lyssnar du på just nu?Older med MattafixVad gjorde du igår kväll?Slampade runt på OttenVad var det sista du åt?En bananHur är vädret hos dig just nu?Grått och regnigt. Blä.Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?En pojke som tydligen heter SandyVad det första som du lägger märke till hos det andra könet? Utstrålningen, attityd i mängder tycker vi om.Hur mår du idag?Sisådär, börjar återhämta mig efter lite inscidenter som var tuffa att hantera. Vilken är din favoritdryck?Alkoholfritt så är det Jordgubbsfestis, talar vi alkohol så är en Malibu con Piña aldrig fel. Favoritsport?Titta på: fotbollUtöva: tror fan inte att inlines räknas som ngn sport så pass på den.Hårfärg? Rödhårig, matchar mitt temperament.Ögonfärg?Beror på humöret.Soluppgång eller solnedgång?Solnedgång.Syskon?Storasyster M och sladdsyrran J.Favoritmånad?JuniFavoritmat?Varierar också på humör men kina brukar funka.Senaste filmen du såg?Fight ClubFavoritdag i veckan?Fredag, oftast. Kort dag i plugget och sen diverse roliga aktiviteter på kvällen.Favorithobby?Klanka ner på mig själv?Är du för blyg för att bjuda ut någon?Om jag är seriöst intresserad blir jag blyg som fasiken, annars kan jag nog vara ganska utmanande om jag vill.Favoritlåt?Jag byter favoritlåt flera gånger i månaden men en som hängt med länge nu är Gasolina med Daddy Yankee. Många trevliga minnen till den.Sommar eller vinter?Dum fråga, vem gillar egentligen lappmögel?Kramar eller kyssar?Tänker inte välja, vill ha båda.Förhållande eller "one-night-stand"?Awäne riktigt. Snubblar jag över någon jag fastnar för så kan väl förhållande vara kul men annars, nee. Fast one-night-stand är inte heller min stil.Choklad- eller vaniljglass?Choklad utan tvekan. Smaskens.Vem bor du och med vem/vilka?Min mor och ett gäng dammråttor.Vad läser du för böcker just nu?Vingklippt ängel av Berny Pålsson.Hur ser din musmatta ut?Typ en ful solnedgång.Favoritsällskapspel?Ingen aning, har slutat leka med sånt.Favorit data/tv-spel?The simsKan du nudda näsan med tungan?Nope, känns inte heller sådär livsviktigt att kunna.Kan du korsa ett öga åt gången?Ehh va? Ne...Är du romantisk?Mjo, kanske lite.Skulle du själv säga att du är lycklig?Ne.

Av Bella - 8 april 2006 12:16

Jag mår verkligen inte som jag förtjänar idag. Huvudvärk, ont i magen och näsblod när jag vaknade. Okej. Jag förtjänade nästan huvudvärken. Men bara nästan.Igår var kul. Befriande. Timmarna flög iväg och det jag kommer ihåg var massa dans, mitt hjärta som slog i takt med musiken, en kåt pojke från Örebro, en utländsk tennisspelare, någon som bjussade på dricka och lite blickar från Rejvarn. Mm, han är fejn han. Man kanske borde göra något åt det. Fast kanske inte. Awäät. Im a chicken. Men magontet har försvunnit så mat känns som en bättre idé än att blogga nu.

Ovido - Quiz & Flashcards