Alla inlägg den 16 april 2006

Av Bella - 16 april 2006 02:08

Sådär. Äntligen hemma.Ikväll har jag gjort allt och inget, jag har blandat drinks, hällt upp öl, plockat glas, gjort plockmat, blivit raggad på av fulla gäster (sup mig snygg ffs), suttit i köket och ätit chips och snackat skit med diskplockarna, slagit sönder glas, lagat mat yeye, listan kan göras låååång.Och det som är bästa av allt är att jag är så... så... FAST. Nu vet jag, utan tvivel att jag defenitivt kan tänka mig att jobba som bartrender. De här dagarna hamnar lätt på listan över roligaste i mitt liv. Fast ska jag bli bartender så tänker jag vägra byta ölfat, för att duscha i öl är ingen favoritsysselsättning har jag kommit på. Fast det kanske är bra för huden? Vad vet jag...Fick massooor med dricks ikväll och jävlar vad jag ska handla när jag kommer hem. Fast de lär väl ta slut på Arlanda skulle jag tro.Fick massor med stuff när jag och Faster var på stan i förmiddags också, en aaasporrig klänning som satt som slurp och ett gudomligt svartvitt linne. Kärlek vid första ögonkastet. Sen köpte jag lite grejs själv osså, typ solglasögon, helt klart en nu passion i mitt liv. Åt helvetiskt god mat på Lottas också, fast jag tror att Hannu försökte ta livet av mig. Tänk dig en liten smal Belli i sina bästa år. Tänk sedan en tallrik modell XXXXXXL full med pomme och kött och sallad och såser och vitlössmör och alla annan god shit som du kan komma på. Sen lägger du ihop de två bilderna. Mhm. Känns lite fel va?Jag kämpade i en timme med den där tallriken, när jag var mätt såg den ut som om jag inte hade rört den. Jag var tvungen att ta tre rökpauser för att låta maten sjuka undan lite. Men fi fan vad gottigt det var. Dessutom behöver jag nog inte äta på en vecka. Minst. Och hör och häpna. Belli dissade chansen att få gå på 23åringsdisco på E3M och valde istället att åka hem och krypa i sina myskläder. Och ja, jag har lite feber men jag är inte sjuk! Myskläder är helt enkelt skiten.Men nu ska jag vara social med Faster och mitt påskägg fullt med choklad. Yummie.Gla' påsk!

Ovido - Quiz & Flashcards