Alla inlägg den 21 april 2006

Av Bella - 21 april 2006 19:27

Jag pratar fortfarandeMen du har slutat lyssnaJag är ingenting för digIngenting för mig självOch jag har ingen anledning till att fortsätta andas glassplitter.Vill.Inte.Andas.MeraÄckligt trött på att känna såhär nu.Mamma ta bort! Snälla?

Av Bella - 21 april 2006 14:51

Det blir ingen lägesrapport om hur jag mår idag för jag varken vill eller vågar känna efter men jag anar kaos som vanligt. Mental naturkatastrof ffs.Ikväll planerar jag att bli redlöst berusad, så full att jag inte kan stå upp, så full att jag halkar på isen som inte längre finns och slår ihjäl mig.Kanske...Eller inte alls.Fakitetiskt så ska jag ut med Bumbii och bara försöka ha kul.Jag ska le och dansa och flirta och glömma. Det är tre veckor sen sist och jag har livshotande dansabstinens.Fram till dess har jag en hel massa skolarbete att göra så jag ska mejka mig lite te, hitta mina cigaretter, sätta mig i solen och ta tag i det. På riktigt. Förhoppningsvis hinner jag klart med någonting och kan stryka det från min fina to-do lista.Later.

Ovido - Quiz & Flashcards