Direktlänk till inlägg 20 maj 2006

Beach Party

Av Bella - 20 maj 2006 12:04

Varför blir man alltid som mest röksugen när man inte har några cigg? Blä. Men serri, måste fan ha rökt hela tiden igår för paketet jag fick vid tolv tog slut vid fem. Yeye goodii! Cancer here I come.Alla som inte va med igår borde ha varit det. Beach Party på Otteliotten. Paraflaxer och en stor jävla pol på dansgolvet. Sandy och hans polare försökte kasta i mig men [ hahahaha ] Sandy snubblade på någe vis och druttade i själv. Som hämd för det stod han och kramade på mig i tjugo minuter tills jag var lika dyngsur som han. Han är så gay!Yeye, sen låg jag i söta M's knä under en filt och rökte och filosoferade lite. Han är go han. Fast han är lustig. Inte lustig, lustig, som jag är lustig... Utan på ett dåligt sätt. Och han har tydligen fått för sig att det är något på g mellan oss för han blev skitsur på mig när jag började prata med Raul [ ny pojke i gamet ] och undrade vem i helvete det var. Bängboll är vad han är.Hmm.Mat känns som ett bra alternativ nu.Ajustfan, det är ju bal ikväll!Haha. Måste vara sådär jättetönt och langa upp en bild på min balklänning bara så ni får se vad mupp den är. Men det får bli sen.Food.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards