Alla inlägg den 11 maj 2006

Av Bella - 11 maj 2006 11:07

Mohahah. Läraren ville att jag skulle ha fewla Times som typsnitt på min drinksida, klassen tyckte att mitt val Tw var mycket snyggare. Mhm. Knäckt. Ibland är min klass lite bra iaf.Tihi.Sitter på textlektionen och dricker jordgubbsfestis och lyssnar på Afasi & Filthy.Helt okej.Var hos fisktanten för sista gången igår. Hon vill, precis som alla andra, träffa mig igen, men jag dumpade henne utan att ens fundera på det. Haha. Självgod? Hell no. Mitt självförtroende mår bara bra idag.Fast ah, hon skulle höra av sig med några namn till annat folk som hon tyckte att jag ska prata med. Vi får se. Känns inte som jag behöver det. Inte just nu iaf. Jeje, whatever. Orka blogga. Ska lägga mig på bänken och sova i en kvart. Då ere lunch. Sen ere foto. Och sen ere plugg.Fi fan vilken tråkig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards