Alla inlägg den 6 maj 2006

Av Bella - 6 maj 2006 15:23

Sheeit. Det märks verkligen att jag inte är van med att festa såhär. Min kropp älskar inte mig just nu. Senaste dagarna har bjudit på följande:Torsdag.Skumparty på Otten med Mr. Pimp.Träffade massor med trevligt folk.Dansade i meterhögt skum och överdoserade mitt alkoholintag.Träffade söta M med mjukaste tungan. Mm.Insikt om att Mr.Pimp vill ha mig. Bigtime. Läskigt.Härlig efterfest på nån pizzeria.Hemkomst vid halv sju.Fredag.Frukost med storsyster som garvade åt min enorma bakfylla.Avresa till hufvudstaden åtta noll noll.Sov som en gris på vägen upp. Tyå timmars sömn. Lövly.Vandra runt lite i Sthlm med världens sötaste Bumbii och världens bakfylla och sämsta humör (enligt utsago av Bumbii, enligt mig vara jag världens trevligaste flicka).Sen Otten igen.Underbart. Mest för att Rejvarn var där.( Han är det vackraste jag vet just nu. När han rör sig stannar tiden. Världens sötaste leende, kaxigaste attityden och den perfekta kroppen. Jag skojar inte, hela han är perfekt. Mmm. Och juste : ) Maaagen är perfekt. Gaah, gimme thaaat gangstahh. )Light-flörting med Rejvarn.Söta blickar, leenden och lite hud-mot-hud på dansgolvet.Woho vad fin han är, jag blir galen.Träffa M en kortis. Dansa lite med honom samtidigt som light-flörting med Rejvarn pågår.Efterfest hos någon av Mr.Pimps polare. Träffade hans sjukt söta kusin.Försök till att få mitt och Mr.Pimps förhållande att inte blir mer än vad det är.Hem och sova.Bra dagar. Helt klart.Lite irriterande är dock att lagom till att jag hittat ny vacker utländsk gangsta att tråna efter så kommer Mr. Mighty tillbaka till stan?Jeje, för mig är det lugnt, jag kan ta båda två.Samtidigt.Ne, haha.Undrar vad Mr. Pimp säger då. Fast han blev ju inte sewr när söta M kom in i mitt liv med sin mjuka tunga.Jag vill ha Rejvarn fast Mr.Pimp är ett hinder.Mest för att jag inte tror att han kommer ragga seriöst på mig sålänge jag är med Mr.Pimp Jävla skit. Varför måste Mr.Pimp vilja ha mig på det sättet? Och varför måste Rejvarn ha sån respekt för honom?Blä blä blä. Nog om det.Fast Rejvarn är fortfarande en våt dröm. Mm.Ikväll är det inflyttningsfest hos någon av Soetnövs kompisar. Ska bli skönt att träffa min lilla bebbe. Fast den jäveln flyttar ju på måndag så jag ska nog hata honom lite.Nu jag röka ja?Ja, jag röka nu.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards