Alla inlägg den 18 maj 2006

Av Bella - 18 maj 2006 18:37

GAAAAAAAAAH.Kan någon snälla förklara varför det skulle vara en dålig idé att sätta ett skott i pannan på min webdesignlärare? Jag kommer inte på någon själv. Why?Den jäveln satte IG på mig för att han strulade till min sida när han skulle kolla på den.Vi tar det en gång till:h a ns a b b a d em i ns i d ao c hj a gf i c kI GJävla inkompetenta äckelpotta!Ytterligare en sak att göra.Yaaay! Nervsammanbrottet är nära.

Av Bella - 18 maj 2006 14:05

Min hjärna är sönderknullad. Jag håller på att stessa ihjäl mig. Och det sura är att jag har inte någon annan att skylla på än mig själv. Allting som jag inte har gjort under terminen hopar sig nu och högen har antagit enorma proportioner. Huvudvärken och smärtor i magen är mina nya livskamrater, iaf för ett tag framåt. Även om jag prickat av fyra saker från listan de senaste två dagarna så är det så mycket mer kvar.- Kompletteringsuppgift i Psykologi- Psykologiarbete om Ångest&Psykoser (vilket jag kommer få inom en snar framtid. Psykos alltså. Ångesten har jag redan dagligen.)- Etikuppgift till svenskan- Etikuppgift till Texten- T2 vs. Cinema Paradisio till Filmkunskapen- Gestaltningskomponenter till Filmkunskapen [ nästan klar ]- Debattartikel om Astrid Lindgren- Reportage till Texten [ påbörjat ]- Personporträtt om självskadande till Texten [ påbörjat ]- Arbetsreportage till Foto A - Argumentation till Svenskan [ till imorgon då jag ska redovisa det ]- Filterövningen till Foto A- Ljusövning också till Foto APuuh. Jag kommer aldrig hinna allt det där. Men det var skönt att få gnälla av sig lite. Tack bloggen.Nu ska jag till De Geer och reda upp varför min lärare ansåg att jag ska ha IG i webdesign. Efter det hämta klänningen till balen och pausfika med pappa. Sedan är det hårdplugg som gäller. Har planerat att göra klart Gestaltningskomponenterna och arbetet om ångest ikväll innan jag går ut och dränker min egen ångest i Redbull&vodka. Om jag nu ska gå ut, borde vara hemma och plugga men gör jag det kommer min hjärna bli mer knullad än den redan är. Vi får se hur jag gör.Jag kommer avlida.

Av Bella - 18 maj 2006 10:16

Woho, nu är jag här och kluddrar igen, spännande va?Fotboll och R&V igår. Sen social på Gusheelåv med Mr.Pimp och hans gangstas i några timmar.Morsan fick krupp.Jag skrev iaf klart stilistiken när jag kom hem igår. En sak mindre att må illa över.Anyway så funderar jag på att byta blogg eller sätta lösenord på den här, det är för mycket ohyra som snokar runt i det de inte har med att göra.

Ovido - Quiz & Flashcards