Alla inlägg den 7 maj 2006

Av Bella - 7 maj 2006 15:30

Är det inte bra härligt att leva ibland? Solen skiner, det är vaaarmt ute och ångesten och paniken har inte visat sitt fula tryne på allvar sen i torsdags. Just lövly.Mina kuddar luktar Bumbii, förstå hur gott jag kommer sova inatt. Okej, inte bara därför, men det är tryggt. Egentligen borde jag gå och lägga mig om en timme eller två för att kompensera all bortfestad sömn men palla det. Solning fika och myspys med Soetnövs borde räcka som återhämtning. Och vi hatar den jäveln btw. Hålla på och flytta. Och jag hanterar det så bra.Verkligen.Jätte.Bra Ställa sig och strula med någon annan framför ögonen på stackarn. Fi fan, jag borde straffknullas med grovsalt för det. Men det löste sig fast jag hatar mig själv för att jag sårade honom, han är ju min bebbe.Det är så tragiskt att alla känner alla i här stan. Hatar det. Pojkar från förr känner pojkar från nu. Blaha. Och har de lixom inga förhållningsregler inom kompisgängen? Jag vet att jag skulle bli dösur om Bumbii stötte svårt på någon som jag anser vara "min". Men så verkar det inte alls gå till. Eller så slåss de om det senare. Mysko pojks.Och det är hemskt pinsamt när man springer på söta pojkar som man känner igen men inte vet vem det är eller varför man känner igen dem. När det sedan visar sig att man träffade dem på Otten för någon månad sen och gjorde mer eller mindre anständiga saker med dem så känns det som att det är dags att dra ner på aloholintaget en smula. Ja herregud.Fast igår var görkul. Förfesterna sög och Soetnövs var svårt full och anti men Cromwell var fyllt till bredden av objekt och musiken funkade.Söta M som kom dit bara för att jag ville det var urgullig men markerade hela tiden för alla att jag var hans. Sånt hatar vi. Fast den grova dissen av honom kanske var lite överdriven. Ah, jag är så elak. Sen jiddrade vi lite med Sandy och hans övervackra polare. Eller en av dem var övervacker, de andra var typ öhh, mindre övervackra. Och sjääälvklart ville den övervackra ha min fru. Orättvist.Snattade en filt och drog vidare till McD där Sandy and tha gang dök upp igen. Mhm, me like. Men ah, Lilla L trivdes inte bland alla söta blattar och ville dra. Så vi drog. Vi borde åkt med Sandy. Varför gjorde vi inte det för Bumbii? Muff.Jeje, det blev gosigt ändå, Bumbii and me gick till den enda macken i stan som är öppen vid halv fem. Den ligger lååångt bort. Väldigt långt bort. Men jag fick en munk så det var helt klart värt det.Woho. Jag måste baka kladdkaka till mor nu. Fast först ska jag ta ett bloss och läsa lite HP som den nerd jag är.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards