Alla inlägg under september 2006

Av Bella - 9 september 2006 02:14

Kampen blev kort. Mörkret är mörkare. I wanna bleed Show the world all that I have inside I wanna scream Let the blood flow that keeps me aliveTake all these strings They call my veins Wrap them around Every fucking thingLåt mig snälla få tag på Xanor snart.

Av Bella - 8 september 2006 16:57

Popcorn räknas som hälsogodis inte sant?Annars tänker jag skylla på mens.Jag har ont, därför förtjänar jag popcorn.

Av Bella - 8 september 2006 14:55

Jag är låg nu. Det känns som om jag kommer dyka in i en ny depressionsperiod alldeles snart. Det vill jag inte. Den här gången tänker jag inte acceptera det och bara underkasta mig. Jag tänker kämpa. Såresåh.Vet inte riktigt hur dock. Men första grejen jag tror jag måste jobba med under den närmsta tiden är maten, när jag mår dåligt äter jag antingen ingenting eller mängder vilket inte heller förbättrar situationen. Så nu har jag gjort upp matschema. Samma sak med sömnen. Antingen sover jag inget, eller hela tiden. Förmodligen skulle det kunna bli inget den här gången med tanke på att jag inte kan somna på nätterna utan ligger vaken fram till sju-åtta på morgonen tills jag är så utmattad att jag däckar. Ska försöka fixa Imovane eller Stilnoct så jag kan få ordning på det.På måndag ska jag få ett gymkort av pojken, bara för att jag ska få något att göra om dagarna, fokusera på. Och träna är bra, det frigörs tydligen massor av bra saker i kroppen då.Han ska även kolla om det finns några möjligheter att jag kan jobba någonstans ett litet tag så jag får upp viljan att göra något med mitt liv igen. Plus att vi ska hitta på allt möjligt om dagarna, han jag och hans son. Typ bowling, bad osv. Dock är jag den som måste organisera det för stackarn har mycket nu. Men det blir bara kul, måste bara komma på lite kuliga saker att göra. Det här ska nog bli bra. Nu är det frukost som gäller. Skivad banan och fil. Gott.

: /

Av Bella - 8 september 2006 14:09

Precis såhär känns det.desperata bruttan

Av Bella - 8 september 2006 14:06

Jag erkänner, jag gillar Boten Anna. Ibland. Interlligensbefriad, okej. Men den funkar när man stuffar runt på dansgolvet.Men nu. Nu har det väl gått lite för långt?"Vi sitter här i venten och spelar lite dota"UschSnälla skjut mig?Spelas den här någonsin ute så ska jag personligen straffknulla DJ:n med grovsalt. I swear.

Av Bella - 8 september 2006 13:01

Nyvaken och hungrig. Det är fredag idag. Idag är det utgång på ingång.Nu är alla andra på jobbet och sliter. Kämpa på ni tappra.Nu ska jag göra te.

Av Bella - 8 september 2006 02:11

Oh ja.Arabisk trance är skiten.Och nej, jag har i n t e lugnat ner mig än!Dickhead.

Av Bella - 8 september 2006 00:39

Puhf.Jag blev just kallad jävla luder av en totalt okänd människa. Jag är asförbannad. Jag menar riktigt riktigt förbannad. Anledning? Min pojke råkar vara några år äldre än mig.Vicke:Har du kille då?Belli:Aa, jag har ju detVicke: Hur gammal är han då?Belli:Några år äldreVicke:Hur många?Belli:Typ tioVicke:Fy fan Belli:Qué?Vicke:Jävla L U D E RVicke:Hur kan du?Vicke:Skaffa dig nån i din ålder, det där är inte normalt.Vicke:Har du ingen farsa eller vad är det med dig?---Vad ger denna total främling rätt att racka ner på mitt val av pojkvän? Jag s k i t e r i att min älskling är äldre än mig, han är underbar. Jag har gjort valet att vara med honom. Han har inte tvingat/lurat in mig i något jag själv inte vill. Och vill jag så kan jag garanterat hooka up med någon mer i min åldersgrupp, men just nu känner jag inte för det, för nu känner jag för honom. Min bejbi.Även om han är jordens största svin ibland och jag svär så det osar över honom och "jag ska dumpa honom" hit och dit så tycker jag om honom, massor, och det är väl det som är huvudsaken eller är det inte? Är det åldern som räknas?Och att jag skulle vara ihop med honom för att jag behöver en "fadersgestalt" är ju bara så skrattretande så det finns inte. Skulle jag leta efter en sån så skulle jag defenitivt inte hitta honom. Och det behövs inte heller, för hur fucked up mitt förhållande med pappa är så vet jag att om det krisar så finns han där trots allt. Han är inte världens sämsta pappa, aldrig att han är, men han är inte världens bästa pappa heller. Och jag är inte världens bästa dotter jämt, och inte heller världens sämsta. Och nu tappade jag tråden totalt här...Men min poäng är iaf att ge fan i att dömma mig för de val jag gör, för det är M I N A val. Om det så gäller att ha en äldre pojkvän, ta droger, skära mig själv osv. M I N A. Inte dina. Det är jag som får konsekvenserna, inte du. Inte ens för en sekund.Så ge dig ut i världen och försök styra upp ditt eget liv istället för att lägga dig i mitt.Punkt.

Ovido - Quiz & Flashcards