Direktlänk till inlägg 8 september 2006

Morr gruff och knorr

Av Bella - 8 september 2006 00:39

Puhf.Jag blev just kallad jävla luder av en totalt okänd människa. Jag är asförbannad. Jag menar riktigt riktigt förbannad. Anledning? Min pojke råkar vara några år äldre än mig.Vicke:Har du kille då?Belli:Aa, jag har ju detVicke: Hur gammal är han då?Belli:Några år äldreVicke:Hur många?Belli:Typ tioVicke:Fy fan Belli:Qué?Vicke:Jävla L U D E RVicke:Hur kan du?Vicke:Skaffa dig nån i din ålder, det där är inte normalt.Vicke:Har du ingen farsa eller vad är det med dig?---Vad ger denna total främling rätt att racka ner på mitt val av pojkvän? Jag s k i t e r i att min älskling är äldre än mig, han är underbar. Jag har gjort valet att vara med honom. Han har inte tvingat/lurat in mig i något jag själv inte vill. Och vill jag så kan jag garanterat hooka up med någon mer i min åldersgrupp, men just nu känner jag inte för det, för nu känner jag för honom. Min bejbi.Även om han är jordens största svin ibland och jag svär så det osar över honom och "jag ska dumpa honom" hit och dit så tycker jag om honom, massor, och det är väl det som är huvudsaken eller är det inte? Är det åldern som räknas?Och att jag skulle vara ihop med honom för att jag behöver en "fadersgestalt" är ju bara så skrattretande så det finns inte. Skulle jag leta efter en sån så skulle jag defenitivt inte hitta honom. Och det behövs inte heller, för hur fucked up mitt förhållande med pappa är så vet jag att om det krisar så finns han där trots allt. Han är inte världens sämsta pappa, aldrig att han är, men han är inte världens bästa pappa heller. Och jag är inte världens bästa dotter jämt, och inte heller världens sämsta. Och nu tappade jag tråden totalt här...Men min poäng är iaf att ge fan i att dömma mig för de val jag gör, för det är M I N A val. Om det så gäller att ha en äldre pojkvän, ta droger, skära mig själv osv. M I N A. Inte dina. Det är jag som får konsekvenserna, inte du. Inte ens för en sekund.Så ge dig ut i världen och försök styra upp ditt eget liv istället för att lägga dig i mitt.Punkt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards