Alla inlägg den 14 februari 2007

Av Bella - 14 februari 2007 23:50

Enligt besöksstatistiken har minskat med 100 pers. 100 pers som inte läser om mitt spännande och sexiga liv längre...Så.Ärligt nu.Ni som är kvar.Har jag blivit tråkig?Seriöst?Sådär jättetråkig?Haha.Solly, im bored.Of course im only kidding.I don't give a fuck actually.Read, don't read.Jag skriver för mig själv och de som känner mig.Ochsåerebara!

Av Bella - 14 februari 2007 22:45

Katter är helt underbara. Sålänge de är någon annans. Nä. Så tycker jag inte. Inte egentligen. Men när kattfan har vält blomkrukorna och sprätt jord över den vita fotöljen för sjunde gången, eller skriker i mitt öra klockan halv fem på morgonen för att det enlig honom är frukostdags då, då är han billig. För att inte säga gratis.Nu är han dock ganska mysig. På ett brutalt sätt. Han ligger och slickar på min vänstra arm och då och då biter han till för allt han är värd. Nej jag svälter inte katten, han har fått kvällsmat! Nä. Jag måste ta en dusch, kan inte gå runt och lukta kattdregel.

Av Bella - 14 februari 2007 18:03

Ibland blir jag så stolt över mig själv. Oftast över sånt som kan verka vara småsaker för andra. Typ att jag inte spenderat pengar på något onödigt de senaste gångerna jag gått på stan. Igår köpte jag ett block ursnygga blå post-it som jag verkligen behöver och idag en rulle tejp och en rulle plastsäckar att packa de sålda auktionerna. Det blir 43 kr. Vilket är superbra med tanke på att jag brukar impuls shoppa för flera hundra när jag ränner på stan.Spara pengar är det nya svarta.Mamma jobbar natt inatt. Lägenheten är min min min.Skulle varit fantastiskt om jag hade haft pappas kamera så jag kunde fotat ett hundratal böcker men får väl använda mobilen i brist på annat.Ja...Som ni märker är mitt liv ganska trist just nu. Inga större skandaler.Fick mina första Alla Hjärtans Dag-blommor någonsin idag av min älskling. Och en handskriven lapp. På arabiska. Så nu ska jag försöka lista ut vad det står.Well. Mat nu. Kommer tillbaka när mor lämnat huset.

Av Bella - 14 februari 2007 11:53

Jag måste helt klart skaffa ett par pumps. Kanske ett par röda?

Ovido - Quiz & Flashcards