Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Bella - 7 februari 2007 23:16

Om man får en god uppfostran blir man snäll. Om man får en dålig uppfostran har man kul.Tony, 6 år.Böcker är kul. Men inte i kopiösa mängder. Nu har jag iaf varit duktig och lagt ut massor på Tradera. Och nu hoppas vi bara på att det blir sålt så jag blir av med det.Tabletterna är inte det minsta effektiva, jag märker inte ens av biverkningarna. The drugs don't work.Men men.Imorgon ska jag och mamma ha en mor&dotter dag. Först klippning sen lunch och kik på stan. Helt okej.Bortsett från att jag måste gå upp klockan sju.Så därför är det nog bästa att krypa i säng.Nattmusik

Av Bella - 7 februari 2007 23:15

Av Bella - 7 februari 2007 23:09

Såhär blev linnet.

Av Bella - 7 februari 2007 19:36

Av Bella - 7 februari 2007 14:18

Precis tillbaka från läkaren. Är väl inte helt överlycklig precis för jag fick fejkmedicinen Atarax som gör ungefär lika mycket som naturmedicin för mig men skitsamma. Fick nått annat shit också, Sertralin. Forskat lite, verkar funka bra på en del, mindra bra på andra. Men men, det blir nog bra.Nu måste jag jobba. Hörs ikväll.

Av Bella - 7 februari 2007 10:21

Trött som ett djur önskar att jag fick sitta i bur.Blaha.Jag förstår inte varför jag inte får sova för. Alla bara håller på och väcker mig. Mamma, katten, pappa, Sis.Hopplösa varelser.Ska ringa dem mitt i natten och se hur glada de blir då!

Ovido - Quiz & Flashcards