Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Bella - 8 februari 2007 20:52

Jag har enorma problem med att bli dissad. Typ om någon ringer när vi bestämt något och säger "tyvärr kan inte" av olika skäl.Jag är så störd att jag blir asförbannad, ledsen och deppig. Mest för att jag då har massor av tid som jag inte vet vad jag ska göra av. Men också för att jag jämt överväldigas av en känsla av värdelöshet. "Hon vill inte fika för att hon hittat något roligare att göra"."Han vill inte ses för att han umgås med någon annan som är bättre än mig".Det är skitjobbigt och jag vet inte hur jag ska döda det här beteendet.Om ni ursäktar nu så ska jag gå och vara sur och känna mig värdelös en stund. Kanske ta lite fejkmedicin. Sen ska jag kolla på Ice Age.

Av Bella - 8 februari 2007 20:19

Min mamma vill att jag ska växa upp och bli en medelsvenne med allt som hör till.Jag tycker som Magnus.

Av Bella - 8 februari 2007 19:48

Fan. Jag blir sur asså. Varför funkar saker aldrig som de ska? Och varför har min mamma ockuperat badrummet? Och varför i hela fridens namn gräver Amadeus ut all sand ur sin kattlåda för? Sandlåda i hallen är inte precis nice. Kattursling.Och apelsinjuice är inte gott längre, smakar bara surt. Köp ett halsband ffs.

Av Bella - 8 februari 2007 18:32

Fem saker jag aldrig skulle trott skulle hända vid den här tiden förra året:- Att mamma och jag skulle stå och röka tillsammans- Att jag skulle vara förlovad med en underbar pojke- Att jag skulle umgås med grovt kriminella pojkar- Att jag skulle vara mamma till en gudomlig liten kattvalp- Att jag skulle ha en prick i straffregistretDet är bra konstigt hur livet kan bli ibland inte sant?Vissa saker som man aldrig trodde skulle hända händer helt otippat. Spännande.

Av Bella - 8 februari 2007 12:59

Jag fattar verkligen inte hur jag överlevde i somras. Jag sov max 4 timmar per natt samt att jag festade minst 4 dagar i veckan. Jisses.Nu blir jag helt förstörd om jag inte får minst 8 timmar sömn varje natt. Att gå upp i morse var hemskt, och inte blev det bättre av att det össnöade utanför fönstret, snö är pure evil.Men det blev en bra dag trots den äckliga morgonen.Klippningen blev jättebra, jag älskar min frisörska!Och så köpte jag äntligen ett par fodrade vinterstövlar, i love them! Bild kommer sen.Och dessutom köpte jag Shan Atci dvd:n eftersom ginza inte kunde levva den.Nu blir det myspys med kattvalpen framför tv:n med ett glas apelsinjuice.

Ovido - Quiz & Flashcards