Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Bella - 21 februari 2007 21:32

kärlek slutar alltid i hat. jag trodde på dig när du sa att du älskade mig. jag trodde på dig när du sa att du var den som skulle rädda mig.jag vill hamna i koma. bara existera utan att behöva leva. inte känna. inte behöva vara delaktig. få hjälp att andas och få mat genom en slang i armen. fan vad skönt att slippa låtsas att man lever.

Av Bella - 21 februari 2007 21:30

Av Bella - 21 februari 2007 17:15

det är kallt ute. inne med. sitter med stickad tröja, mysbyxor, morgonrock och filt och ändå fryser jag.i lådan ligger alla möjliga piller. lagliga. och mindre lagliga. de mindre lagliga hjälper. men varför hjälper inte de lagliga för? fejk är vad de är. vill måla mina naglar glitterblå och glittergröna. men händerna darrar så det blir bara kaputt. ska till läkaren imorgon.hoppas på att han hittar någonting bättre till mig, för såhär kan jag fan inte ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards