Direktlänk till inlägg 14 februari 2007

Fan vad jag är tråkig

Av Bella - 14 februari 2007 18:03

Ibland blir jag så stolt över mig själv. Oftast över sånt som kan verka vara småsaker för andra. Typ att jag inte spenderat pengar på något onödigt de senaste gångerna jag gått på stan. Igår köpte jag ett block ursnygga blå post-it som jag verkligen behöver och idag en rulle tejp och en rulle plastsäckar att packa de sålda auktionerna. Det blir 43 kr. Vilket är superbra med tanke på att jag brukar impuls shoppa för flera hundra när jag ränner på stan.Spara pengar är det nya svarta.Mamma jobbar natt inatt. Lägenheten är min min min.Skulle varit fantastiskt om jag hade haft pappas kamera så jag kunde fotat ett hundratal böcker men får väl använda mobilen i brist på annat.Ja...Som ni märker är mitt liv ganska trist just nu. Inga större skandaler.Fick mina första Alla Hjärtans Dag-blommor någonsin idag av min älskling. Och en handskriven lapp. På arabiska. Så nu ska jag försöka lista ut vad det står.Well. Mat nu. Kommer tillbaka när mor lämnat huset.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards