Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 8 februari 2007 20:19

Min mamma vill att jag ska växa upp och bli en medelsvenne med allt som hör till.Jag tycker som Magnus.

Av Bella - 8 februari 2007 19:48

Fan. Jag blir sur asså. Varför funkar saker aldrig som de ska? Och varför har min mamma ockuperat badrummet? Och varför i hela fridens namn gräver Amadeus ut all sand ur sin kattlåda för? Sandlåda i hallen är inte precis nice. Kattursling.Och apelsinjuice är inte gott längre, smakar bara surt. Köp ett halsband ffs.

Av Bella - 8 februari 2007 18:32

Fem saker jag aldrig skulle trott skulle hända vid den här tiden förra året:- Att mamma och jag skulle stå och röka tillsammans- Att jag skulle vara förlovad med en underbar pojke- Att jag skulle umgås med grovt kriminella pojkar- Att jag skulle vara mamma till en gudomlig liten kattvalp- Att jag skulle ha en prick i straffregistretDet är bra konstigt hur livet kan bli ibland inte sant?Vissa saker som man aldrig trodde skulle hända händer helt otippat. Spännande.

Av Bella - 8 februari 2007 12:59

Jag fattar verkligen inte hur jag överlevde i somras. Jag sov max 4 timmar per natt samt att jag festade minst 4 dagar i veckan. Jisses.Nu blir jag helt förstörd om jag inte får minst 8 timmar sömn varje natt. Att gå upp i morse var hemskt, och inte blev det bättre av att det össnöade utanför fönstret, snö är pure evil.Men det blev en bra dag trots den äckliga morgonen.Klippningen blev jättebra, jag älskar min frisörska!Och så köpte jag äntligen ett par fodrade vinterstövlar, i love them! Bild kommer sen.Och dessutom köpte jag Shan Atci dvd:n eftersom ginza inte kunde levva den.Nu blir det myspys med kattvalpen framför tv:n med ett glas apelsinjuice.

Av Bella - 7 februari 2007 23:16

Om man får en god uppfostran blir man snäll. Om man får en dålig uppfostran har man kul.Tony, 6 år.Böcker är kul. Men inte i kopiösa mängder. Nu har jag iaf varit duktig och lagt ut massor på Tradera. Och nu hoppas vi bara på att det blir sålt så jag blir av med det.Tabletterna är inte det minsta effektiva, jag märker inte ens av biverkningarna. The drugs don't work.Men men.Imorgon ska jag och mamma ha en mor&dotter dag. Först klippning sen lunch och kik på stan. Helt okej.Bortsett från att jag måste gå upp klockan sju.Så därför är det nog bästa att krypa i säng.Nattmusik

Av Bella - 7 februari 2007 23:15

Av Bella - 7 februari 2007 23:09

Såhär blev linnet.

Ovido - Quiz & Flashcards