Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 14 februari 2007 18:03

Ibland blir jag så stolt över mig själv. Oftast över sånt som kan verka vara småsaker för andra. Typ att jag inte spenderat pengar på något onödigt de senaste gångerna jag gått på stan. Igår köpte jag ett block ursnygga blå post-it som jag verkligen behöver och idag en rulle tejp och en rulle plastsäckar att packa de sålda auktionerna. Det blir 43 kr. Vilket är superbra med tanke på att jag brukar impuls shoppa för flera hundra när jag ränner på stan.Spara pengar är det nya svarta.Mamma jobbar natt inatt. Lägenheten är min min min.Skulle varit fantastiskt om jag hade haft pappas kamera så jag kunde fotat ett hundratal böcker men får väl använda mobilen i brist på annat.Ja...Som ni märker är mitt liv ganska trist just nu. Inga större skandaler.Fick mina första Alla Hjärtans Dag-blommor någonsin idag av min älskling. Och en handskriven lapp. På arabiska. Så nu ska jag försöka lista ut vad det står.Well. Mat nu. Kommer tillbaka när mor lämnat huset.

Av Bella - 14 februari 2007 11:53

Jag måste helt klart skaffa ett par pumps. Kanske ett par röda?

Av Bella - 12 februari 2007 17:39

Har just läst klart en grymt bra bok, Lämna inga spår.Orkar inte skriva vad den hadlar om så det kan ni läsa här, men den rekommenderas varm av mig!

Av Bella - 12 februari 2007 11:08

Inga cigaretter. Gnällig mamma. Katt som ylar.Går och lägger mig igen.

Av Bella - 11 februari 2007 22:25

Och så går jag ut och går. Skönt. Befriande på något sätt. Tänker att luften luktar precis som den gjorde förra året vid den här tiden. Eller så kanske det bara är en känsla. Känns likadant.Nu har jag totalt snöat in på pojkband. Var tvungen att damma av min gamla 5ive skiva. Vissa låtar är så jävla bra.Och mamma kom hem med alla avsnitt av Mäklarna idag. Hatade serien förut. Nu är den helt okej även om jag blir frustrerad på dom.Jaja.Kolla avsnitt sju nu, sen sova.Nattis.

Mmm

Av Bella - 11 februari 2007 20:06

Till middag åt jag kyckling och tomat och gurka och majs.Smakade ungefär lika gott som kräks.Mitt liv är sängen och datorn. Vill inte träffa någon människa. Men mamma är som ett plåster. Jobbig.Jag vill inte se allt i dimma.

Av Bella - 11 februari 2007 16:18

Lyssnar på Mattafix och stirrar på min svarta bok. Mamma är hemma nu.Hennes prat gräver hål i min hjärna.Bla bla bla bla.Kliar i hela kroppen.Jobbigt. Jag ska gömma mig innan jag flippar.Psykos.

Av Bella - 11 februari 2007 12:51

Jag tror jag förlorar honom. Till vad vet jag inte. Mörkret tror jag.Please stay with me.Stay - Shakespeares sisters

Ovido - Quiz & Flashcards