Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 19 februari 2007 18:25

Luften jag andas är full av glassplitter. Kan inte äta, popcorn och vatten går ner men inget annat. Kan inte sova trots att kattvalpen ligger på magen och värmer. Håller masken för mamma. Äter upp maten hon lägger upp på tallriken och spyr sen. Ligger i mörkret och lyssnar på musik, tänder inte lampan eller kollar på tv för att hon ska tro att jag sover. Så hon inte får veta vad fel allting är.Det känns som om jag blir våldtagen. Jag vill verkligen inte men jag kan inte säga nej. Paniken stjäl min röst och gör mig handlingsförlamad. Så jag låter det hända. Blundar och försöker att svälja bort klumpen i halsen. Biter hårt i läppen. När det är slut är jag tom. Helt tom. Jag känner ingenting, inte just då. Det är inte förren flera timmar senare som hatet bubblar upp.Jag är en dumjävel och jag förtjänar inte bra saker.Jag ringer till änglarna och beklagar mig över att han gör dumma saker, sen gör jag precis samma sak själv. Snortar sväljer och röker. Jag tänker inte ens skylla på att jag var full. Idiot är vad jag är. Svag karaktär. Rätt åt mig att jag är depp. Vad fan tror jag? Blanda alkohol med alla möjliga sorters droger och må toppen sen? Nej.Varför är jag så korkad?Varför är jag så svag?

Av Bella - 16 februari 2007 15:36

Jag mår inte bra. Vill inte åka till mormor. Orkar inte. Vill ligga i sängen med täcket över huvudet och en varm pojkvän bredvid mig.Fan helvetes skit.

Av Bella - 15 februari 2007 22:39

Här sitter jag och dricker baileys blandat med mjölk och försöker låta bli att panika över att jag är ensam. Lyssnar på sköna Love Inc med You're a Superstar .Funderar seriöst på hur det kommer bli när älsklingen åker in. Ensamhet är bara förnamnet. Får spara lite pengar och åka ner (upp?) och trakassera Snuttjulle och O. Usch. Varför finns det inga sånna underbara människor i Nkpg för?Kattvalpen har somnat ovanpå datorn och det är riktigt dåligt eftersom han kommer vara vaken halva nattten, men jag pallar verkligen inte att väcka honom och springa runt med ett snöra för att han ska bli trött.Imorgon bär det av till mormor. Vi ska sova där. Blir nog jättebra. Eller inte. Eftersom mina piller inte hjälper lär jag få panik efter några timmar. Skit. Men ska ändå bli trevligt att träffa mina älskade morföräldrar. Ta vara på tiden lite. Varför måste människor dö?Storasyster ligger inne. Lunginflammation och det vanliga grejset med magen. Hon sätter saker i perspektiv för mig. Jag borde hålla käften och vara nöjd med mitt liv. Det är inte så jävla illa. Jag kunde varit sjuk på riktigt och inte bara i huvudet. Jag är en dålig lillasyster, vekligen jättedålig. Har inte träffat henne på tre veckor snart, bara pratat i telefon. Tiden har bara runnit iväg. Och så är jag egoistisk. För jag vet att jag kommer gå gråtande därifrån. Drogdimman i hennes ögon är hemsk. Och hon försvinner framför mina ögon och jag kan inget göra.FITTVÄRLD!Men jag ska hälsa på henne när hon kommit hem. Det är något jag lovat migsjälv. Måste måste måste.Nu vaknade kattvalpen med ett pip och purrar så att datorn vibrerar. Sova snart kanske?Eller bara lägga mig i sängen och läsa?Har ju bra böcker som bara väntar på mig på sängbordet.Jaja.Det blev ett långt inlägg.För långt kanske.Jag vet inte.Jag bryr mig inte.Dricka upp sen får vi se.Inte blogga mer ikväll iaf.Gonatt.

Av Bella - 15 februari 2007 16:42

Vem vid sina sinnens fulla bruk skulle vilja dricka det där?Till och med namnet på drinken är snuskigt, Avloppsrör.Nja, jag föredrar nog en orgasm faktiskt.

Av Bella - 15 februari 2007 16:30

Äntligen har jag fått in lite pengar på kontot igen. Dock vet jag inte var de kommer från. Men det är inte mitt problem.Tyvärr har jag fortfarande massor med skulder att betala så det lär inte bli någon ny plattång eller några pumps innan Bumbii, mormor och älsklingen fått tillbaka sina pengar. 1o5o blire sammanlagtJisses. Okej.Bumbii får sitt, och älsk också. Mormor får hälften tills nästa gång.Så650.Det borde innebära...Några dagars hårt arbete med böckerna.Typ.Får väl jobba lite extra hårt ikväll när jag ändå är ensam.Dessutom har jag ju baileys att snutta på så det kommer nog bli bra det här!Nu måste jag mejla massor med folk.

Av Bella - 14 februari 2007 23:50

Enligt besöksstatistiken har minskat med 100 pers. 100 pers som inte läser om mitt spännande och sexiga liv längre...Så.Ärligt nu.Ni som är kvar.Har jag blivit tråkig?Seriöst?Sådär jättetråkig?Haha.Solly, im bored.Of course im only kidding.I don't give a fuck actually.Read, don't read.Jag skriver för mig själv och de som känner mig.Ochsåerebara!

Av Bella - 14 februari 2007 22:45

Katter är helt underbara. Sålänge de är någon annans. Nä. Så tycker jag inte. Inte egentligen. Men när kattfan har vält blomkrukorna och sprätt jord över den vita fotöljen för sjunde gången, eller skriker i mitt öra klockan halv fem på morgonen för att det enlig honom är frukostdags då, då är han billig. För att inte säga gratis.Nu är han dock ganska mysig. På ett brutalt sätt. Han ligger och slickar på min vänstra arm och då och då biter han till för allt han är värd. Nej jag svälter inte katten, han har fått kvällsmat! Nä. Jag måste ta en dusch, kan inte gå runt och lukta kattdregel.

Ovido - Quiz & Flashcards