Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 7 februari 2007 19:36

Av Bella - 7 februari 2007 14:18

Precis tillbaka från läkaren. Är väl inte helt överlycklig precis för jag fick fejkmedicinen Atarax som gör ungefär lika mycket som naturmedicin för mig men skitsamma. Fick nått annat shit också, Sertralin. Forskat lite, verkar funka bra på en del, mindra bra på andra. Men men, det blir nog bra.Nu måste jag jobba. Hörs ikväll.

Av Bella - 7 februari 2007 10:21

Trött som ett djur önskar att jag fick sitta i bur.Blaha.Jag förstår inte varför jag inte får sova för. Alla bara håller på och väcker mig. Mamma, katten, pappa, Sis.Hopplösa varelser.Ska ringa dem mitt i natten och se hur glada de blir då!

Av Bella - 6 februari 2007 23:17

Om böckerna: Nu har jag nog tagit mig vatten över huvudet tror jag. Jag är numer ägare av 45 banankartonger med böcker. Yes. Nu har jag att göra i några månader framåt. Helt klart.Men det är kul också. Ett eget projekt där all energi jag lägger ner på det betalas tillbaka till mig. Det här blir nog bra iallafall.Om dagens aktiviteter:Var hos soc idag. Inte mycket att säga om det. Hon sa i princip samma saker som mor och far sagt sen det hände. Det som var bra är att hon fixade en läkartid till mig imorgon. Nu kanske någonting äntligen blir bättre.Om kattvalpen:Han är söt. Ibland. Ofta. Alltid.Leker just nu i köket med pingpongbollen han fick av morfar när vi var där i söndags.Om pojken:Jag trodde inte att det var möjligt att tycka om någon så mycket. Helt sanslöst vad han betyder för mig.Om kvällen:Jao. Ska väl fota ungefär 100 böcker samt lita annat tjaffs till ikväll. Sen kura ihop i sängen och sova.Om morgondagen:Jag som sagt. Läkarbesök. Och sen ska jag hämte de resterande 30 kartongerna. Och sen vet jag inte riktigt, fota antar jag. Och lägga ut. Ja.Typ så blir det.Well.Det var allt för stunden.Gonatt.

Av Bella - 6 februari 2007 12:51

Nu har jag gjort det igen. Köpt saker jag inte borde.En väska och två linnen blev det innan jag kunde stoppa mig själv.200 spänn.Tjosan.Det blev inga cigaretter den här månaden.Men wtf.Väskor behöver man alltid. Dessutom ska jag sälja ca 10 stycken av mina gamla väskor.Och linnena var faktiskt inte så dyra. Och dem behöver jag faktiskt till trycken jag köpte för nån månad sen.Sådetså.Shit. Måste springa. Ska hämta böckerna nu.

Av Bella - 6 februari 2007 00:34

Yeah.Hittade något på auktionen ändå.Ett praktiskt skåp att ha mitt smink i så att inte kattvalpen Amadeus äter upp det.Yay.Och böcker för 3000.Japp.Böcker.Förklarar mer imorgon för nu skäller Amadeus på mig för att jag inte ligger i sängen.Natti.

Av Bella - 5 februari 2007 15:43

Vårt förhållande är stabilare än någonsin. Det är som vilket förhållande som helt. Nästan. Men ah, ingen av oss håller längre på med något destruktivt eller farligt. Vi älskar varandra osv.Och trots det är jag så osäker på oss. Tvivel tvivel tvivel.Jag var inte ens såhär osäker på oss i somras.Fucking helsjukt.Shit. Måste diska. Pappa kommer om tio.Wähä. Hoppas jag hittar ngt kul ikväll.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards