Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 11 februari 2007 11:55

Jag tror inte att en jävel heter som de heter i min mobil. Fångvaktarn. Alcatraz. Bumbii. Psyket. Snuttjulle. Älskpälsk. Tooki. Sötpucko.I can go on for days...Det är alltid lika kul att se folks miner när de kollar vem det är som ringer. "Fångvaktarn?""Ah, mamma.""*asgarv*"Well. Ska bort och kidnappa en av Prinsens cigaretter innan jag avlider pga nikotinbrist.Se efter kattvalpen när jag är borta.

Av Bella - 11 februari 2007 11:25

If they hurt youThey hurt me tooJag önskar att du kunde förstå det någon gång. Jag står på din sida. Jag kommer inte hugga dig i ryggen om du vänder dig om. Jag är inte som de andra som bara utnyttjar ljuger och skadar dig. Jag älskar dig. Det är dig jag tänker på först varje morgon och det sista jag tänker på innan jag somnar. I varje andetag älskar jag dig.

Av Bella - 11 februari 2007 10:40

Här sitter jag med en tjurtokig kattvalp som faktiskt är ganska mysig ibland även om det är sällan. Jag tittar på högen av papper som ska sorteras och på böckerna jag borde lägga ut. Men viljan finns inte. Inte orken heller. Har plockat ner tvätten och är helt slut. Mår nog inte så bra idag.Nu misshandlar kattvalpen mammas kuddar.Jag vill kolla på film men hittar ingen som verkar värd att kolla på.Nä. Idag är ingenting bra.

Av Bella - 10 februari 2007 10:15

Igår var totalt magiskt. Jag har inte varit så lycklig...någonsin tror jag.Vi började kvällen på Palace. Väl där var det väl inte sådär extremt kul men vi dansade lite där och så. Sen får jag en bright ide, vi kan ju springa över till Otten!Så vi gjorde det.Och det är jag extremt glad för.Det första jag ser när vi kommit upp för trappan är Mr. Cool, den söta pojken jag hade ett enormt crush på i tvåan på gymnasiet. Fortfarande asfejn.Sen tassar vi iväg och dansar lite.Och jävlar vilken uppmärksamhet vi fick när vi kom igång. Älskar uppmärksamhet. Älskar när söta pojkar står och tittar på mig när jag dansar. Sån egoboost! I need that.Sen sprang jag på Mr.Pimp Han är tydligen inte sur. Det är bra, tror jag. Jag fick dricka.Och jag tror att jag kjäkte lite på balkongen också. Men det gör fan inget. Det var bara lite. Haha. Bumbii blev inte så glad. Hon stod precis brevid. Ah. Jag vet att det jag skrivit inte låter magiskt på något sätt men jag tror att bakfyllan snott alla mina vackra ord och förmåga att få ihop något bra. Jag kan verkligen inte beskriva det jag kände igår. Det var som jag var fri. Jag hade inte ett problem i hela världen. Ingen ångest kunde röra mig. Ingen panik någonstans. Det var jag, Bumbii, dans och underbar musik. Och såklar söta pojkar men de är bara ett plus.Och jag gjorde säkert bort mig totalt men det skiter jag fullständigt i. Jag hade grymt kul!Men ah, Bumbii... Mr. Cool. Jeeeish. Han är ju fin eller hur? Fast han såg konstig ut utan keps. Nä nu ska jag mata katten. Jag hoppas verkligen inte att det här var en engångsföreteelse. För jag vill så gärna vara sådär glad igen. Lycklig. Pure lycka. För en gångs skull.

Av Bella - 9 februari 2007 22:46

Okej. Vi ska ut ikväll, Bumbii och jag. Paaarty! Jag är lite lullig just nu. Men inte askalas. Dagens tips blir iaf: Gå inte med stilettklackar genom snöhögar. Man fastnar då.Nu ska jag... öh. Jag vet inte vad jag ska göra. Kanske spela ngt spel på kanal 5 som Bumbii talade om...

Av Bella - 9 februari 2007 12:21

Jisses. Måste erkänna att jag är chockad faktiskt.

Av Bella - 9 februari 2007 11:35

Fick ett infall. Jag ska lära mig arabiska. Köpte "Arabiska för nybörjare".Jag är rädd för att det inte kommer gå så bra dock.Men wtf, jag har ju en pojke som har det som modersmål så det blir nog inte så illa ändå.

Av Bella - 8 februari 2007 20:52

Jag har enorma problem med att bli dissad. Typ om någon ringer när vi bestämt något och säger "tyvärr kan inte" av olika skäl.Jag är så störd att jag blir asförbannad, ledsen och deppig. Mest för att jag då har massor av tid som jag inte vet vad jag ska göra av. Men också för att jag jämt överväldigas av en känsla av värdelöshet. "Hon vill inte fika för att hon hittat något roligare att göra"."Han vill inte ses för att han umgås med någon annan som är bättre än mig".Det är skitjobbigt och jag vet inte hur jag ska döda det här beteendet.Om ni ursäktar nu så ska jag gå och vara sur och känna mig värdelös en stund. Kanske ta lite fejkmedicin. Sen ska jag kolla på Ice Age.

Ovido - Quiz & Flashcards