Direktlänk till inlägg 6 februari 2007

Belli säger sitt

Av Bella - 6 februari 2007 23:17

Om böckerna: Nu har jag nog tagit mig vatten över huvudet tror jag. Jag är numer ägare av 45 banankartonger med böcker. Yes. Nu har jag att göra i några månader framåt. Helt klart.Men det är kul också. Ett eget projekt där all energi jag lägger ner på det betalas tillbaka till mig. Det här blir nog bra iallafall.Om dagens aktiviteter:Var hos soc idag. Inte mycket att säga om det. Hon sa i princip samma saker som mor och far sagt sen det hände. Det som var bra är att hon fixade en läkartid till mig imorgon. Nu kanske någonting äntligen blir bättre.Om kattvalpen:Han är söt. Ibland. Ofta. Alltid.Leker just nu i köket med pingpongbollen han fick av morfar när vi var där i söndags.Om pojken:Jag trodde inte att det var möjligt att tycka om någon så mycket. Helt sanslöst vad han betyder för mig.Om kvällen:Jao. Ska väl fota ungefär 100 böcker samt lita annat tjaffs till ikväll. Sen kura ihop i sängen och sova.Om morgondagen:Jag som sagt. Läkarbesök. Och sen ska jag hämte de resterande 30 kartongerna. Och sen vet jag inte riktigt, fota antar jag. Och lägga ut. Ja.Typ så blir det.Well.Det var allt för stunden.Gonatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards