Alla inlägg den 2 november 2006

Av Bella - 2 november 2006 23:28

Kan inte sova, har legat i två timmar och försökt somna men det går inte, jag är trött men jag kan inte somna.Dessutom får jag inte tag på pojken. Min allt annat än friska hjärna skapar hela tiden scenarion om varför han inte har mobilen på, varför han inte har ringt idag. De tre mest återkommande är att 1. Han har hittat någon ny och är med henne 2. Han ligger död i något dike 3. Han har blivit tagen av snuten.Jag får panik snart.Seriöst mycket panik.

Av Bella - 2 november 2006 21:00

Jag vet att jag är jobbig när jag mår dåligt. Hemskt jobbig för att vara exakt. Jag har ett förskräckligt humör, jag behöver mängder med uppärksamhet och närhet, är depressiv och gör allting för att skada mig själv. Ett monster.Men...Om någon påstår att han/hon älskar mig, borde den då inte stötta mig när jag är ledsen och trasig istället för att ta så stort avstånd från mig som bara är möjligt?Jag förstår inte.Och jag tvivlar mer och mer på att jag någonsin kommer hitta min skyddsängel.

Av Bella - 2 november 2006 16:19

Här sitter jag med min apelsinjuice som har blivit ett beroende och med Coldplay's Touble i öronen. Jag är lugnare nu. Tyvärr inte helt utan hjälp. Men vad gör man? Lär inte få ut något lugnande lagligt innan jag varit hos psykologen och dit ska jag inte förrän om en månad och jag pallar inte att må dåligt så länge. Alltså kör jag självmedicinering sålänge.Har lite ångest över att jag spenderade över tusen kronor under min halvtimmestur på stan, men kul var det.Köpte ett par assnygga knähöga gråa jeans, ett svartvitt partylinne, svarta mysbyxor och en svart tröja. Dessutom var jag bara tvungen att köpa nätstrumpbyxor, hårfärg, kajalpenna och en nagelfil. Hemskt nödvändigt om jag får säga det själv. Fick dessutom en sådan hög hatt jag velat ha i evigheter av pappa idag. Tycker att den är übergrym. Ska helt klart ha på mig den om jag ska ut på fredag.Nu ska jag dra i färgen i håret, ta ett långt varmt bad och fixa naglarna.

Av Bella - 2 november 2006 12:20

Jag kan inte varva ner. Kan inte vara sysslolös. Då tar meningslösheten struptag, slår mig i magen, kväver mig. Ska det vara såhär?Sov nästan inget inatt. Kunde inte somna och Sonatan är slut. Jag är trött så att det snurrar i huvudet.Ska det vara såhär?Nu måste jag gå ner på stan, måste köpa kompresser och öppna ett sparkonto.Vet inte vad jag ska göra sen.Kanske städa lite.Äh jag vet inte.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards