Alla inlägg den 12 november 2006

Av Bella - 12 november 2006 19:17

Nu ger jag upp. Jag klarar inte av att mota bort ångesten längre så jag går och lägger mig nu. Fast vad jag egentligen skulle behöva är en kram av Cutie. But that ain't gonna happen!Jävla skit!Men jag ska vara stark och inte ringa. Han får ringa. Och när han gör det, då ska jag vara hur go som helst och snällt förklara att jag gärna vill ha honom som vän. Men jag tänker inte vara ihop med honom. He's a pig. End of story.Skulle sova nu. Juste. Så vare.Natti.

Av Bella - 12 november 2006 11:43

Det river och klöser i bröstet och i halsen sitter en stor gråtklump som hotar med att explodera vid minsta lilla motgång. Armarna är helt sönderskurna och benen är fulla av blåmärken. Kort sagt så har jag gått sönder igen.Feels like I feel too muchI've seen too muchFor a little whileI want to forgetFick totalpsykos två gånger i helgen. Jag bet ihop om skriken och gråten och låste in mig på toan och designade om armarna istället. Jag ville ju inte förstöra stämningen för de andra. I don't wanna feel this pain no moreWanna lose touchI just wanna go and lock the doorI don't wanna thinkI don't wanna feel nothingI wanna be numbI just wanna beWanna be numbJag förlorade honom. I vanliga fall skulle jag strunta i det totalt. Han behandlar mig bara som skit ändå. Men just nu är det de sista jag behöver. Ytterligare en orska till att ge upp om att jag någonsin kommer få frid.I need some reliefThink that like I think too muchI've seen too muchThere is just too muchThought in my headTrots allt har jag inte fallit tillbaka i att sova 20 timmar för att jag inte vill, inte kan gå upp och möta världen. Jag går upp vid tio. Dricker apelsinjuice, lyssnar på musik och röker. Sen går jag antingen iväg till pappa och jobbar med honom eller så pysslar jag hemma, händer att jag går ner till bibloteket och läser lite också. Kanske fikar med någon eller bara vandrar planlöst på stan. Måste vara aktiv hela tiden för att slippa tänka, slippa känna det svarta hålet inombords. Det som bara blir större och större.I iTunes:Pet Shop Boys - Numb

Ovido - Quiz & Flashcards