Alla inlägg den 19 november 2006

Av Bella - 19 november 2006 23:31

Läser bloggar?Kul.Vad jag gör?Jag sitter och skriver lite. Och så svär jag över min skrivare. Den vägrar skriva ut mina texter.Undrar om det är för att den tycker att de är värdelösa...eller om han bara strejkar för att han tycker det är kul.I vilket fall tänker jag skriva lite till nu. Det är skönt att skriva. Man känner sig så kreativ, så mycket någon när man tittar på den där A4 sidan som man fyllt med sina ord. Jag skapar, alltså är jag. Eller?

Av Bella - 19 november 2006 13:00

jag håller på att ramla dit igen.jag stryker omkring runt det svarta hålet och snart kommer kanten rasa sönder och jag kommer ligga där igen. blodig och gråtande.snälla någon.ta mig bara i handen och led mig försiktigt bort från det svarta hålet.gör det snart.för kanten håller inte länge till.

Av Bella - 19 november 2006 11:25

Det blev inte riktigt som det skulle igår. Egentligen katastrof... Men det blev relativt bra i vilket fall tror jag. Det lär märkas.Polacker är i alla fall läskiga. Det satt fyra stycken i en soffa och glodde på mig. Och Mr.Pimp skulle sälja mig för 100 kr grammet.I vilket fall, det var en läskig kväll.Och Mr.Drugdealer är sur på mig.Och Cutie har underbara läppar.Och nu ska jag träna lite.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards