Alla inlägg den 8 november 2006

Av Bella - 8 november 2006 19:52

Jag vill bada i glassplitter från tusentals fönster.Kom hit, håll min hand och rädda mig från ensamheten?

Av Bella - 8 november 2006 19:01

Yah. Pallade 2 dagar lite drygt utan min kära Pure Chaos. Har haft grav bloggabstinens men nu får det vara nog. Im back. Tänkte egentligen bespara er en stor del av den skit som mitt liv för tillfället består av men, vi gör såhär istället, tycker ni inte om det ni ser så skiter ni i att läsa, ok?Har väl inte hänt så mycket värt att nämna men kan i alla fall meddela att jag var helt ren igår, inget pulver och inga piller och det gick faktiskt bra. Idag har jag varit på vårdcentralen och fått pencillin och sen har jag inte gjort så mycket. Drog lite pulver förut och mår kalas. Det är ett jävla skit det där, och jag vet att jag inte behöver det, jag vet det, men jag har inte ork att kämpa mot ångesten när jag är ensam och vet att jag kommer vara ensam större hela kvällen. Det är så mycket lättare att bara dra det och vänta på att känslan av kontroll och glädje ska infinna sig. Funderar på att inte skriva någonting om det här i fortsättningen för att folk får en helt skev uppfattning om mig och för att de få jag tycker om blir så oroliga. Men det är ju ändå en del av mitt liv just nu, en del av min kamp mot det svåra.Det svåra. Hmm. Det har fortfarande inget namn. Finns många förslag på vad skulle kunna vara typ ADHD, depression, Borderline-light.I really don't give a fuck i vad det är för något, jag vill bara hitt något som kan hjälpa mig att hantera det. Jag kan inte leva såhär, och att självmedicinera migsjälv med diverse droger och rakblad förvärrar bara situationen, det håller inte alls i längden även om det betyder sinnesfrid för stunden. Ah.Så ere.

Ovido - Quiz & Flashcards