Alla inlägg den 25 november 2006

Av Bella - 25 november 2006 23:45

Hittade 20 propavan nyss. Kollade lite på fb om det är en bra sak att flöddra på... Bullshit. Det enda man får är tydligen myrkrypningar. Och det är äckligt så det vill vi inte.Jävla skit.

Av Bella - 25 november 2006 22:49

Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är mållös. Jag tjöt lite för en stund sen men jag kom på att det här är inte värt mina tårar. Jag ska hämnas. För jag är en hämdlysten subba. Det vet ni redan. Nu är det avgjort, han ska få lida. Mycket. Jag har redan börjat min hämd. Jag ska tömma hans vodkaflaska. Jag är redan på god väg at lyckas...Mer blir det inte ikväll...Jag är nämligen fast i hans jävla lägenhet tills han behagr att komma hem.Tack för den jävla as.Min enda lycka nu är de sötnosar som muntrar upp mig över msn. De räddar min kväll så gott det går. Änglar är vad de är. Speciellt Snuttjulle. Ängel ängel ängel! Han är så jävla bra. My guardian angel.Nu ska jag återgå till vodkan och msn. Mina lyckopiller för kvällen. Ciao.

Av Bella - 25 november 2006 16:38

Maten är inte klar än. Jag blir hemskt frustrerad. Vill ju baka pepperkakor nu!

Av Bella - 25 november 2006 14:38

Jag har fått sex varannan timme. M i n s t. Vilket innebär stor mängd förlorad nattsömn. Tror det är därför jag känner mig så vissen nu.Blir det likadant inatt så kommer jag... öh... öh... inte dö. Bara nästan. Av trötthet.

Av Bella - 25 november 2006 14:35

Underbarhet

Av Bella - 25 november 2006 14:15

Det regnar igen. Deprimerande. Men jag är glad ändå.Hade toppenkul igår, jag fick allt som jag ville och lite till. Eller inte riktigt allt, men redbullåvodka funkar det med. Dock i väldigt stora mängder. Min lever hatar nog mig idag.Allt som fuckade lite var att Cutie försvann spårlöst en stund. Jag fick bita mig i handen för att inte få panik och i den andra handen hade jag Cuties kompis arm i ett järngrepp. Paniken blev värre och värre och jag började nästan gråta innan vi hittade honom vid pokerbordet. Jag är så töntig! Men jag blev rädd, min snuttefilt, min trygghet försvann ju.Kvällens roligaste var iaf när Cutie mitt i allt börjar laga sin säng. "Den gnisslar. Jag blir tokig". Haha. Jävla idiot.Nu ska jag äta. Sen ska jag baka pepparkakor med min favoritkille i hela världen, Snuttis. Och efter det är det bara på det igen. Ikväll är Kvällen med stort K. Haha. Nä. Men det kommer nog bli en bra kväll ikväll med.Håll tummarna för det iaf.Puss å kjaaam.

Ovido - Quiz & Flashcards