Alla inlägg den 10 november 2006

Av Bella - 10 november 2006 13:14

Jag vill att han ska ringa. Jag vill ha en ursäkt. Men jag vill inte prata med honom, jag är fortfarande arg. Mest ledsen egentligen men arg låter bättre.Väntar på att pappa ska hämta mig. Vi ska laga helstekt oxfile med svampsås till ikväll. Fast jag tänker gräva ner mig i hans soffa och kolla på Resident Evil 2 och låta honom laga maten istället. Mohaha.Jag börjar helt seriöst bli tjock. Min platta mage är nästan ett minne blott och jag får knappt på mig mina gråa 36:or längre. Vågen visar fortfarande på 54 men trots det så känner jag mig som ett berg av fett. Har blivit alldeles för mycket äckelgodis och sånt den senaste månaden. Får inte äta sånt. Godis are bad for me.Okej, jag kanske överdriver lite. Jag får ju fortfarande uppskattande blickar av många så så illa kan det ju inte vara. Och Mr.Drugdelear är enligt egen utsago heltänd på mig. Men ändå, det känns så. Och känslan kan ingen ta ifrån mig. Nä. Nog med gnäll. Ska röka lite. Kanske läsa lite också.

Ovido - Quiz & Flashcards