Alla inlägg den 4 november 2006

Av Bella - 4 november 2006 20:58

Happy Halloween. Verkligen.Pojkvännen drog i sig fyra sömntabletter vid klockan sex. Han däckade lagom till tjugo i sju. Och nu är jag ensam. Det är hemskt. Men jag kommer överleva den här kvällen, jag känner det på mig.Fatta vad skev jag är då. Har druckit en halv flarra vodka själv och är ganska out of it. Men det ordnar nog till sig snart har minst en 0.2:a affe kvar från igår att nyktra till på och dessutom 8 stycken Sonata att leka med. Funderar på om jag ska snorta dem också eller skjölja ner dem med den sista redbull&vodka skvätten. Ujuj. Svårt.Får anstränga mig som ett as för att inlägget ska bli läsbart, men egentligen, vem vill läsa sån här skit?Ska i alla fall träffa Mr.Drugdealer senare. Kalas. Hoppas på att få lite mer affe då, i värsta fall kola. Jag skiter i vilket.Okej, jag ska sluta nu, skrämmer säkert många jag tycker om med det här inlägget. Men guys, don't worry about me, im a supergirl. Remember?I will survive. Och gör jag inte det så tänker jag spöka för er och kika på er när ni har sex. Mohahahah.

Av Bella - 4 november 2006 12:49

Någon har hittat hit genom att söka på "recep at queens garden". Undrar om det är någon av hans nya favoritflickor? [Recep är en bartender i Turkiet som jag hade en fling med när jag var där med pappa]Haha.Spännande.Men lol.Det var ju riktigt roligt ju.

Av Bella - 4 november 2006 12:43

Är så sliten idag. Men jag mår bättre. Att vara med pojken är balsam för själen. Älska.Funderar på att döpa min kisse till Hajati. "Mitt allt" på arabiska. Vifåse.Ska krypa in i duschen nu, jag är äcklig.

Ovido - Quiz & Flashcards