Alla inlägg under november 2006

Av Bella - 23 november 2006 22:57

Calle sa att Amadeus är ful. Calle är ett blötdjur. Woho.

Av Bella - 23 november 2006 17:09

Nu har jag lånat pappas digitalkamera över helgen. Här ska fotas. Har redan varit igång lite, tyvärr blev de inga bra ego kort alls, måste nog ta en dusch först. Fick en liten byrå också som ska slipas och kanske målas på söndag hos mormor, bra grej. Dessutom fick jag två x-cider som jag sitter och smuttar på nu. Bra grej det med.Nä, nu ska jag surfa runt på tradera. Mohaha. Fick tillbaka mitt konto idag. Yay. Synd bara att jag inte har så mycket pengar att spendera.Anyway, ha en bra kväll.

Av Bella - 22 november 2006 01:26

Vandrar runt som en osalig ande här hemma. Jag vet inte vad som är fel. Jag kan inte sova, inte läsa, inte koncentrera mig alls. Jag har bara en tom rivande känsla i bröstet. Tror att jag skrämde skiten ur Cutie förut. Han praktiskt taget slängde ut mig. Eller så ville han bara sova. Jag är totalt överaktiv idag. Och imorgon kommer jag vara dödepp. Så väl känner jag mig själv. Funderar på att flöddra lite, har några rosa kapslar kvar. Men då får jag inte dricka något den här helgen heller. Booring. Nästa onsdag ska jag i alla fall till min psykgubbe. Yay.Känner mig inte så sammanhängande just nu så jag ska bespara er lite lidande.Gonatt.

Av Bella - 21 november 2006 00:12

Borstade tänderna nyss. Kände att det fan var dags att börja borsta normalt nu, det är ju i alla fall lite drygt en vecka sen jag opererade bort den jäkla tanden. Men icke då, fastnade i stygnen utan att märka det och borstade till.Aj.Så nu är jag vampyrBelli igen. Hela munnen full av blod. Bara huggtänderna som fattas.*snyft*

Av Bella - 20 november 2006 22:41

Jag sitter och ugglar framför Youtube. Måste skaffa ett liv. Helt klart.I alla fall.Kevin Federline i CSIHmm...Ska kolla på resten nu. Hela avsnittet finns ju där. Wie.

Av Bella - 20 november 2006 22:22

Har hon ingen annan min än det där kalla plastiga leendet?

Av Bella - 20 november 2006 21:18

Hur i helvete tänker idioten?Han ska spendera nyår i Syrien. I SYRIEN. Det är i princip ett halvt jordklot ifrån mig!Wie.Verkligen.Wie.Och vad ska jag göra nu då?Hur jag än gör kommer helvetet bryta löst...Han tänker fan aldrig. Undrar om han ens har en hjärna?

Av Bella - 20 november 2006 16:12

Tagen från immpuls.se

Ovido - Quiz & Flashcards