Alla inlägg den 15 mars 2006

Av Bella - 15 mars 2006 20:28

"Today I saw my hero fall apart,The one who taught me to be strong,On the outside I look fine,But on the inside I am dying "It's never too late to live your life.Jag vill göra allt som ni aldrig trodde jag skulle göra.Jag vill göra allting jag aldrig tror jag kommer klara av.Jag vill kunna dansa breakdance. Jag vill lära mig kickboxning. Jag vill hoppa fallskärm. Jag vill testa suspension. Jag vill helt otippat bara hoppa på ett flyg härifrån och hamna någonstans jag aldrig varit förut. Jag vill ha sex på de mest udda platserna jag kan komma på. Jag vill åka på rave i Holland. Jag vill båtluffa i Grekland. Jag vill jobba som bartender på Kos. Jag vill testa att vara go-go dansös. Jag vill lära mig att surfa. Kanske bestiga något berg. Jag vill vara hejdlöst förälskad i någon. Jag vill dyka med hajar.Amen typ. You get the point.I don´t wanna die without any scars!Jag vill inte dö utan att ha levt.Ska jag nu leva vill jag testa gränserna.Jag vill slicka döden i ansiktet.Och jag kommer göra det.Om jag bara vågar ta steget.Gör jag inte det så kommer jag ändå dö innan jag fyller tjugo.Det är inget hot, inget löfte, det är verkligheten.

Ovido - Quiz & Flashcards