Alla inlägg den 18 mars 2006

Av Bella - 18 mars 2006 16:08

Gah. Jag är seg som en godisråtta som legat i godiskålen lite för länge. Kroppen fick en ordentlig genomkörare igår, först dansa i flera timmar sen panikträning i en timme, så vissa saker är praktiskt taget omöjliga att göra. Som typ stiga upp ur sängen. Jag fick vackert rulla ur den. Men nu har jag både fixat lunch och plockat upp alla kläder från golvet, dock med vissa svårigheter. Några planer för kvällen existerar tyvärr inte än. Frågan är om jag kanske ska ta mig orken att kämpa med mina olustkänslor över att vara hemma ikväll. Det skulle kanska vara bra, jag skulle kunna plugga ikapp lite kanske kolla på någon av de hundraelva nya filmerna morsan köpt för att få mig att stanna inne. Men jag känner att jag vill gå ut. Käka. Festa. Bio. Whatever. Jag avskyr att sitta hemma och vara ofrivilligt osocial. Det får mig verkligen att känna mig som manifestationen av misslyckande.Sötnöt ska iaf festa rejält ikväll, fast sällan lixom. Lucky bastard. Hmpf. Vadå avis?Aja. Jag kommer väl på nått att göra sen, i värsta fall får det väl bli Ljura by-night.

Av Bella - 18 mars 2006 15:26

Helt utmattad. Dansat som ett djyr. Jag ska gå och sätta mig för att vila lite. Plötsligt en hand, från ingenstans, tar tag i min och drar iväg med mig. En okänd kille i randig tröja. WTF? Han trycker ner mig i en soffa, lägger ena handen runt min midja, andra på mitt lår. Jag är förvirrad, vem är människan och vad vill han mig? Han stönar i mitt öra att han spanat in mig hela kvällen. So? Ser det ut som jag bryr mig? Tittar mig omkring efter Bumbii. Ser henne inte.- Jag måste gå och leta efter min vän.Försöker komma loss, vrider på mig. Han släpper mig inte. Paniken över att vara fasthållen gör att mitt hjärta slår fortare och jag blir torr i munnen. Han lättar lite på greppet runt midjan och jag reser mig snabbt upp. Fri. Vänder mig bort och tittar efter Bumbii. En hårdhänt hand om midjan sen blir jag upptryckt mot en vägg. Slår i huvudet lite lätt. Panik igen. Hans vidriga tunga i min mun. Hårt. Kan inte andas. Vrider på huvudet, försöker komma loss. Går inte. Händerna om midjan klämmer hårdare. Det gör fan ont. Han släpper ena handen och börjar smeka min rumpa. Sätter en hand i bröstet på honom och skjuter ilsket bort honom. Jag kräks snart. Äckelhänderna försvinner. Måste.hitta.Bumbii Jag går därifrån. Han stannar kvar vid väggen. Lättnad. Jag hittar Bumbii, och först då blir jag arg. Jävla äckel. Jag borde bitit honom i tungan, knäat honom i skrevet, bara gjort något. Men jag vågade inte. Känslan av att vara värdelös övermannar mig. Blä. Sms från sötnöt. Lite gladare men önskan om att vara någon annanstans blir starkare än innan. Skjuter bort händelsen ur medvetandet, en äckligt jävla parasit ska inte få förstöra hela min kväll.Glider ut på dansgolvet igen och musiken fyller min kropp och tömmer mitt huvud.Lycka.

Ovido - Quiz & Flashcards