Direktlänk till inlägg 22 mars 2006

Jag snubblar

Av Bella - 22 mars 2006 00:04

Okej, samtalsterapi är inte teh sheit va. I alla fall inte för mig.Jag kände mig bara som ett psykfall när jag satt där och hade den där kvinnans fiskögon stirrade på mig. Fast det är kanske det jag är. Och efteråt ville jag bara slash my wrist. Men jag har lovat att gå dit minst tre gånger så jag får väl stå ut. Jävla skit.Men vad fan ska jag säga lixom? Jag öppnar mig inte ens för min syster och nu ska jag blotta mina innersta känslor och tankar för en total främling med fiskögon och fula kläder? Sällan! Blä! Totalt meningslöst var det.-Men ahh, what can I say? Jag vet inte varför det blev så. -Meeen försök, vad tror du var den utlösande faktorn? Vad fick bägaren att rinna över?-Ne, jag har ingen aning. Egentligen vet jag mycket väl vad det var men fuck her lixom. Jag var väl bara trött på allt.-Vad var du trött på?-Men allt.-Men vad är allt för dig?Och så fortsatte det i en timme. Jävla envis tant det där. Geeee daaaj kärring. Men seriöst, antingen är det mig eller henne det är fel på för det funkar defenitivt inte. Jag mår bara trasigt igen. Faan. Jag som hade hittat leendena igen. Nu är det ganska mycket grå/mörkgrå/svartgrå och mycket få leenden. Äkta menar jag då. Bumbi lockar fram några, Sötnöt med. Och Snuttis. Men sen är det mycket falskhet och mask på. Terapi bryter ner min skyddande mur mot omvärlden och får mig att må apa. Hur bra är det på en skala från ett till en miljon? Terapi sucks! Den enda terapi jag behöver är Bumbiikramar, Snuttispussar, choklad och msnmystid med Sötnöt. Skulle hellre vilja ha verklig sötnötmystid, men jag kan nöja mig med det jag får.Det enda bra med henne var väl att hon kanske skulle tänka över saken med piller och grejjer, fast det skulle innebära tester också, och det gillar vi inte.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards