Direktlänk till inlägg 29 mars 2006

Hit me hard

Av Bella - 29 mars 2006 21:57

Min mor göder mig. Jag tror att hon vill att jag ska bli tjock så att hon kan äta upp mig.Blä!Missförstå mig inte nu, jag är väldigt välsmakande, men problemet är att min mor har svamp i princip all mat hon lagar. Jag avskyr den sladdriga konsistensen burksvamp har. Woooh! Ät en snigel lixom.Ne, ska hon tillaga mig så får hon bannemig gå ut och plocka färsk svamp först.Kantareller kanske.Mmm, yummie!Om allting står rätt till i huvudet?Svar nej.Fast det gör det ju aldrig å andra sidan.Bumbii skämdes för mig på Coop idag. Jag kan tydligen inte uppföra mig. Hon sa åt mig att skärpa mig typ tusen gånger. Det var kul.Nej fel.Det var hysteriskt roligt.Sen åt vi Dumleglass och chips och lyssnade på musik. Najsigt.Belli: När jag var liten var jag ofta nere i hamnen och klättrade omkring på alla stora högar med stockar som låg där. Så jävla kul.Bumbii: Det är ju livsfaligt ju.Belli: Men fan vad kul det var.Bumbii: Skillnaden mellan dig och mig är att jag ser bara hur stockarna rullar iväg.Du tycker lixom bara "fan vad coolt".

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards