Alla inlägg den 1 mars 2007

Av Bella - 1 mars 2007 09:14

hur ska jag klara mig utan honom? han var mitt allt, min hajati, och nu har jag förlorat honom. mitt liv har gått sönder igen. ändå känns det bättre idag. var och hämtade mina grejer hemma hos honom, självklart så började jag gråta trots att jag bet mig hårt i läppen. han ville krama mig, varför vet jag inte, han fick inte det iaf. när jag kom hem bröt jag totalt ihop och låg och skrek i min kudde med tårarna rinnade. låg så i två timmar. sen blev jag lugn och fick te av mamma. jag gråter inte längre och jag sitter inte apatisk trots att det gör så jävla ont. idag ska jag vara produktiv och fixa lite grejer. och om jag klarar det utan att må extremt dåligt tänker jag köpa en påse chips till mig själv.im still in love with you

Ovido - Quiz & Flashcards