Alla inlägg under mars 2007

Av Bella - 10 mars 2007 10:06

shit vad jag inte mår tårta just nu.jag tror att jag förtjänar att må såhär.kommer inte riktigt ihåg.för tillfället kommer jag ihåg:att Mr. Cool var på Otten. (han är så jävla snygg)att jag, Bumbii och Jeni var grymma på dansgolvet.att Jeni spillde ut en drink över mitt lår.att jag och Mr.Pimp tjafsade som fan på efterfesten. men vi löste det, självklart, det är ju Mr.Pimp vi pratar om här.resten är ganska suddigt. minnesbilder av saker jag hoppas att jag I N T E har gjort flashar förbi.väntar bara på att Jeni och Bumbii ska vakna till liv och berätta för mig hur mycket jag gjorde bort mig. bara så jag vet.

Av Bella - 9 mars 2007 18:14

en alkocider och ett halvt glas "Belli special" och livet börjar komma åter. känner mig jävligt stressad dock, ska vara hon Jeni klockan åtta och innan det ska jag äta, sminka mig, duscha, och fixa håret. plus att jag måste dricka liiite till först. och radera alla osåltmejl.fick ett par underbara pumps av min far idag också. svarta. i lack. YAAY. och nu måste jag sätta fart.puss på er pjattar.och snuttjulle. stor chans att det blir samtal ikväll. wie.

Av Bella - 8 mars 2007 21:48

Av Bella - 8 mars 2007 20:57

Av Bella - 8 mars 2007 20:42

att springa omkring på Willy:s när man känner sig som en zombie är fan inte en trevlig sak. såg nog rätt död ut trots mitt fina knullrufs, svartsminkade ögon och klarröda läppar. mamma sa att jag såg ut som en prostituerad. jag sa att jag kände mig som en.och imorgon är det fredag. väntar ivrigt på att Jeni ska höra av sig. vill så gärna på förfest hemma hos Mr.Pimp innan vi går ut. mest för att inspektera hans strippstång faktiskt.men nu ska böcker granskas, vägas och skrivas om. måste bli skuldfri snart!

Av Bella - 8 mars 2007 01:21

och trots en massiv överdos av Atarax så kan jag inte somna. surprise, surprise, sockerpiller, men ändå. kattvalpen och mamma sussar dock så det är lugnt och skönt i lägenheten. funderar på att dra iväg ett mess till någon stor stark pojke som kan rädda mig från exet Långben. han skrämmer mig seriöst.jag menar, vilken normal människa ringer 17 gånger i rad till nåon som knappt svarar på hans sms?nä.nu ska jag tycka i mig mackor med massor av skagenröra på. och massor med skruvar. för det är det enda jag äter just för tillfället. nyttigt och bra. precis som allting i mitt kaos.

Av Bella - 7 mars 2007 22:49

och jag längtar så att jag nästan exploderar efter att det ska bli fredag. hade det inte varit så att jag vet att Jeni också gör det skulle jag känt mig lite smått patetisk. men nu gör jag inte det då hon berättade att hon redan i måndags började riva i sin garderob efter någonting och ha på sig. själv har jag bara tänkt ut vad jag ska ha.och affärerna går lysande. förhoppningsvis kommer jag kunna betala av stor del av de skulder jag har under de närmsta två veckorna. skönt skönt skönt.[Bumbii, jag har inte fått ditt kontonr än?]och jag är besatt av de små söta Puffstickersen som finns på Lagerhaus. älskar dem och har dem på väskan, plånboken, mobilen, ipoden, datorn, katten, ja kort sagt allt!och nu börjar det dra ihop sig för sänggående så det är bästa att stänga av datorn nu.g'night folks!

Av Bella - 5 mars 2007 19:16

men imorgon ska jag fika med Jeni och tillsammans ska vi längta efter helgens kommande bravader.

Ovido - Quiz & Flashcards