Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Bella - 30 januari 2007 20:10

Jag är ledsen och jag bryr mig inte.Jag dövar det med alkohol och parkinsonpiller.Det funkar hjälpligt.Resten bränner jag bort sen.

Av Bella - 30 januari 2007 14:21

Annars lär ni vara det när ni sett den här...

Av Bella - 30 januari 2007 14:00

Nu kommer jag förmodligen bli idiotförklarad av många men Olinda ni vet, ankläppen? Här finns fem stycken filmer med henne. Och jag måste säga att jag faktiskt gillar henne skarpt efter jag sett de första tre...Inte för att jag avskyr Sverige lika mycket som Olinda verkar göra, bara nästan.Men hon har faktiskt en poäng...alla ser i princip likadana utfalukorv är överskattadOch bara själva grejen att hon har med "Mellanmjölk, hela Sveriges Champagne" gör saken bara mer underbar.Olinda är fan underbar.

Av Bella - 30 januari 2007 13:49

Hugh Hefner vill bli pappa?Är det bara jag som tycker att snubben borde skippa det?Stackars barn.

Av Bella - 30 januari 2007 10:05

Inatt fick jag sova ihop med min älskling. Det är underbart att somna med hans andetag i nacken. Gud vad jag saknat det.Idag har jag i alla fall mängder att göra. Ska packa allting som gick ut igår så det bara är att väga när jag kommer till pappa. Men först ska jag äta frukost och busa med min kattvalp som jag faktiskt saknat.

Ovido - Quiz & Flashcards