Alla inlägg den 17 januari 2007

Av Bella - 17 januari 2007 19:04

Nu har jag samlat ihop alla artiklar jag kunnat hitta om min bäbis. Vet inte varför egentligen, kändes bara som en grej jag var tvungen att göra.Jag är konstig.

Av Bella - 17 januari 2007 10:39

Ja. Jag vet. Det har blivit mycket skriveri om kärleken på sista tiden.Han.Jag.Vi.Tyvärr lär det nog vara så ett tag till.Men jag kommer säkert ha mina svackor så lite självdestruktiva inlägg kommer nog också poppa upp.Så misströsta icke, den depressiva Belli är bara två andetag bort.

Av Bella - 17 januari 2007 10:04

Wä. Det står om min älskling på text-tv. Och i NT. Och i Folkbladet.Guuuud vad overkligt det känns.Inte för att jag inte redan visste om allting han har gjort. Men att han kommer ryckas bort från mig.Han kommer bara försvinna.Han med.Tusan.Men han måste ta sitt straff, det förstår jag med. Och det är bra att han åker in, då kommer han ifrån alla dåliga människor som förstör det han vill uppnå. Det vi vill uppnå.Och dessutom kom Bumbii och jag överrens om igår att det kunde ju varit värre, det är ju inte mord i alla fall.

Ovido - Quiz & Flashcards