Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Bella - 8 januari 2007 16:40

Två stycken har hittat till min lilla blogg genom att söka på "knäa honom". Det tycker jag är kul. "Knäa honom".Undrar vad ni letade efter?Instruktioner kanske?Är så fallet vidarebefodrar jag er till min storasyster, hon har way more erfarenhet av att knäa pojkar än vad jag har.

Av Bella - 8 januari 2007 16:30

En kvart i solariumet och jag är som ny. Eller, det var en lögn, men jag mår lite bättre iaf. Frisk luft och lite ljusterapi så blir det helt plötsligt lättare att tänka.Nu ska jag tvinga i mig lite mat. Eller mat och mat, varma koppen och en ciabata kan nog knappast räknas som mat egentligen. Men jag kräks nog om jag äter något annat. Wäwäwä.

Av Bella - 8 januari 2007 14:56

Jag klarade det. Jag strök alla kläder! Helt otroligt.Nu vet jag dock inte vad jag ska göra. Måste göra någonting, för något som känns som panik kliar under huden och vägrar försvinna.Helst skulle jag vilja ligga och pilla på pojken but's a no can do. Kanske skriva lite? Eller bada? Läsa kanske?Nej.Paniken går inte bort så lätt. Måste göra något som vekligen kan hålla tankarna borta från saker jag inte ens vill tänka på.Får inte skära bort paniken.Får inte kräkas bort paniken.Får inte svälta ut paniken.Alla säger att jag inte får.Så vad ska jag göra då?Bränna bort den?Eller gå ut och gå. Det är mindre självdestruktivt.Och det har räddat mig från total psykos många gånger förut.Hoppas bara det hjälper nu.I iTunes just nuDon't Cry - Guns n' Roses

Av Bella - 8 januari 2007 12:22

Typiskt.När jag vaknar ligger jag och tänker på allt jag vill göra idag när jag är ledig. Kattsäkra rummet, börja ordna upp min ekonomi, städa garderoben, stryka. Och jag har verkligen lust att göra allt det där.Så går jag upp. Och lusten bara försvinner. Den är totalt väck.Nu försöker jag tvinga mig själv att vilja göra något.Men det går inget vidare.Speciellt inte som posten precis kom och filmen jag beställt kom. Vill se.Skit. Okej, jag gör såhär.Jag sätter på filmen.Och stryker samtidigt!Det borde fungera.Inte sant?

Ovido - Quiz & Flashcards