Alla inlägg den 20 januari 2007

Av Bella - 20 januari 2007 20:54

Min katt är urball. Han tycker om Sagan om ringen. Han satt mitt knä under hela filmen och tittade. Så jääävla söt!

Av Bella - 20 januari 2007 17:27

Amadeus ligger i köket och sover sött. Ibland vaknar han till och piper till. Bara som för att kolla "du är kvar va?".

Av Bella - 20 januari 2007 10:41

Lilla kattvalpen har nu utforskat två av mina garderober och utrymmet under min säng. Samt blivit rädd för micron och datorn. Nu ligger han och sover på en stol i köket. Det är inte lätt att vara en liten kattvalp.Själv sitter jag och har ångest för mina utgifter den här månaden. Visseligen kan jag "dra bort" de 5500:- som myskatten kostade samt 900 för hans försäkring.Då ser det inte lika illa ut, så så gör vi. I mitten av mars är älskpälsk rättegång. Jag har redan nu börjar förbreda mig på att han ska försvinna. Blä. Jag tycker verkligen inte om det, det gör jag inte. Men men, det är bara att bita ihop och tänka på att vi förmodligen "flyttar ihop" när han kommer ut.Ah. Nä. Jag ska fiffla lite med mina auktioner och se hur mycket jag tjänat hittils.Later!

Av Bella - 20 januari 2007 09:30

Nu är jag officiellt mamma. Ett litet lockigt monster (dock monster i meningen vild & vacker) ligger i mitt knä och purrar så hela stolen vibrerar. For the first time in ages, I’m happy. Återkommer med bilder på vackerkatten senare.

Ovido - Quiz & Flashcards