Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Bella - 22 januari 2007 19:43

Det är någon som hittat hit genom att googla "rumppumpad brud"Och det är väl inget speciellt med det lixom. Googla på ni.Men det känns lite förolämpande att min blogg är den enda träffen bara...

Av Bella - 22 januari 2007 19:30

Det känns som om min kropp dör snart. Delar typ domnar bort och jag kan inte fokusera blicken. Minnet försvinner och jag minns knappt vad jag gjorde för en halvtimme sen.Jag har en kattvalp ovanpå min datorskärm. Nu piper han.Måste klappa.

Av Bella - 22 januari 2007 17:17

Jävligt klyftigt att skaffa en lite kattbäbis när man inte es kan ta hand om sig själv.Smart Belli, väldigt smart!

Av Bella - 22 januari 2007 11:50

Min mamma är så snäll ibland. Vi satt och kollade på SoR igår kväll och så dyker Gollum upp i rutan och mamma kläcker ur sig:"I somras när du var som smalast så var du nästan en kopia av Gollum".Jaoo.Vad svarar man på ngt sånt?Tack?

Ovido - Quiz & Flashcards