Alla inlägg den 6 januari 2007

Av Bella - 6 januari 2007 23:06

Läget just nu är väl inte precis det bästa. Har spenderat den senaste halvtimmen med att fantisera om sätt som jag kan skada mig själv på.Varför vet jag inte. Jag vill bara straffa mig själv.Pojken. Ja se den pojken. Jag vet inte vad jag ska göra för honom. Jag vill bara att han ska må bra. Just nu sitter jag och hoppas på att han inte ska råka illa ut ikväll.Det är nog ett av mina större fel. Jag vill alltid laga andra människor. Make their problems go away. Men jag kan inte. Jag lyckas aldrig. Kanske för att jag är ett stort problembarn själv. Kanske borde jag försöka laga mig själv först.Men när någon man älskar mår dåligt, visst skiter man i sig själv och försöker rädda honom/henne istället?Är det inte det som är kärlek?Snälla låt inget hända med min älskling. Snälla...Snäll...Snä...Sn...S......

Av Bella - 6 januari 2007 01:29

Ojdå.Spillde just ut en halv liter fanta över min sovande pojkvän.Det positiva med det är att han sover inte längre.Det negativa är att han svär på arabiska och har sängt in sig i badrummet.Jag tror jag måste bädda rent i sängen istället för att blogga om det.Ciao.

Ovido - Quiz & Flashcards