Alla inlägg den 15 januari 2007

Av Bella - 15 januari 2007 23:00

I sick of this life.Är det verkligen fegt att ta livet av sig?

Av Bella - 15 januari 2007 22:13

Jag känner att jag behöver skratta lite.Kanske behöver du det med?"Vilken trevlig farsa du hade. Aha, varedär din mamma?"Shan."Jovisst, ta en ful unge.. Ställ er i en ring.." Magnus"Kan ingen få Orup att börja knarka?" Magnus igenOch till slut..."Har ni sett den här filmen alive, när de krashar i berget och blir tvungna att äta upp varandra? Jag lovar att de hade flygplansmat kvar när de fattade det beslutet". JohanKan man göra annat än att älska dem?

Av Bella - 15 januari 2007 22:04

Blä.Det gör inte speciellt bra för Belli just nu. Inte på någon front.Nä. Inte alls.Och det blev ju inte bättre av att jag fick besked om att jag har 2000 kr i böter att betala in innan den 2:e februari. (Vart ska jag få pengar ifrån?) Samt att soc vill träffas och kela på torsdag.Helfestligt det med. Och det som svider mest med alla grejer är att det är mitt eget fel alltihop.Jag kan inte ens skylla på pojkvännen för den här gången har jag rört till allting precis helt själv.And that sucks.Bigtime!

Ovido - Quiz & Flashcards