Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Bella - 26 januari 2007 20:59

Vad är grejen med utlänska pojkar som skickar bilder på sina stakar till mig?Jag ber definitivt inte om dem. Jag har en stake att kolla på när jag vill. Live dessutom...

Av Bella - 26 januari 2007 20:57

Nu har pojkvännen träffat kattvalpen. Pojkvännen älskar kattvalpen. Kattvalpen avskyr pojkvännen. Svartsjuka tror pojken på.Jag tror ingenting.Jag är för trött för att hålla på o tro.Snart kommer mamma och löser av mig.Fan va skönt.En ansvarsfri kväll!

Av Bella - 26 januari 2007 18:40

Hahaha."Kan även läsas, dock rekomenderas inte detta"

Av Bella - 26 januari 2007 18:11

Börjar bli liiite bladig nu.Kanske går över om jag tar en dusch?

Av Bella - 26 januari 2007 17:05

Jag försöker blåsa liv i mitt festhumör. Dansar runt lite medan jag smuttar lite på min drink.Amadeus tycker att jag är koko. Hans blickar säger typ "wtf håller du på med kvinna? Sluta med det där genast."Haha.Men tjii fick han, för här ska peppas! Måste ha kul ikväll. Måste måste måste.

Av Bella - 26 januari 2007 16:49

Av Bella - 26 januari 2007 16:14

Klumpigast idag.Varit på Ica och köpt Sprite och en limefrukt.På vägen hem tappar jag limefrukten som rullar iväg.Ska ta upp den.Halkar till.Och sätter mig på den.*splatt*Ibland går det inte så bra för mig...

Av Bella - 26 januari 2007 15:52

Jag skulle inte ha någonting emot att springa på de här pojkarna i någon mörk gränd. Inte alls, jag lovar. Speciellt inte kille 1 och 3... Mmmm

Ovido - Quiz & Flashcards