Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Bella - 9 januari 2007 19:43

Fan helvetes jävla fucking äckliga människor!Far åt helvete.Allting är självklart mitt fel. Allt. Utan undantag. Om jag bara kunde vara lite mer det och lite mindre det så kommer allting lösa sig. Allting ligger hos mig.Det är jag som ska ända på mig.Medan alla andra får gå omkring och säga/vara/göra som de vill mot mig? Nervärdera mig, tjata på mig, gnälla, skälla, trycka ner...Och jag ska bara le och ta emot.För reagerar jag på något sätt så är det fel.Åh. Orden blir inte som jag vill.Fan.Far åt helvete jävla idioter.

Av Bella - 9 januari 2007 13:51

Yaay.Jag fick just veta att jag vunnit en gratis träningsvecka hos Sol&Injektion. Wähä.Så ska Belli börja träna då.Jordens undergång är nära.

Av Bella - 9 januari 2007 13:30

"Senare i livet, sa mormor, har jag ofta kommit på mig själv med att längta efter den stora, alltomfattande, oundvikliga och oåterkalleliga katastrofen. En stor virvel som inte lämnar efter sig någonting; inga rester, inga minnen, ingen sorg. Bara - och så. Stillhet. Och så: Slut" ur Innan du somnar Linn Ullmann

Av Bella - 9 januari 2007 12:11

Usch. Jag borde ringa pappa och säga att jag är vaken , men latmasken tycker att det är mycket bekvämare att sitta här framför datorn än att kuta upp och ner i trappor.Varför kliar brännsår så helvetiskt? Jag kommer snart bita av mig fingret om det inte slutar.Ja.Sånt är väl läget just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards