Alla inlägg den 29 januari 2007

Av Bella - 29 januari 2007 18:04

Jag mår illa.Fuck

Av Bella - 29 januari 2007 17:44

Jessica Alba.Min drömkvinna.I mean, hur kan man inte tända på henne?Hon har tillomed petat ner Angelina Jolie från förstaplatsen på min lista över de vackraste kvinnorna ever.

Av Bella - 29 januari 2007 16:18

Storasyster och hennes man kom förbi och kikade lite på kattvalpen och matade med korv och lite sånt. Sen lekte de med honom så att han blev precis utmattad. Vilket är underbart skönt för nu ligger han i soffan och sover och jag kan skriva upp alla detaljer om auktionerna som går ut idag utan att behöva ha en nyfiken katt sittande mitt på mitt block.Fast jag ska inte sitta och påstå att jag varit ambitiös hela eftermiddagen. Fick värsta stryk i betapet av O nyss.Nästan pinsamt.Nu väntar jag på att mamma ska komma för jag är hungrig.Ah. Nu kommer hon.Later!

Av Bella - 29 januari 2007 10:37

När man blir väckt av en kelsugen purrande kattvalp är det inte så hemskt att gå upp ur sängen. In fact, det är nästan trevligt då.Nu har jag tillbringat större delen av morgonen med att leka med min kattvalp (som förövrigt ser väldigt gay ut när han springer) och äta Digestive kex. Så nu tar jag en välförtjänt paus och letar efter bra musik på youtube.Varför hittar jag inen arabisk trance?

Ovido - Quiz & Flashcards