Alla inlägg den 10 januari 2007

Av Bella - 10 januari 2007 18:43

Så sjukt kulKommentarer är överflödiga

Av Bella - 10 januari 2007 17:06

Aftonhoran skriver idag om hur en soldat våltagit, mördat och fjortonårig flicka och sedan eldat upp kroppen.Jag mår illa.Väl inne i huset föste Green in pappan, mamman och den 5-åriga dottern i ett rum, stängde dörren och sköt dem.Därefter turades Green och åtminstone två andra soldater om att våldta Abeer Qasim Hamza al-Janabi, 14. Efteråt avrättade de henne och tände eld på kroppen.Hela artikeln Herregud. Hur kan USA:s arme skicka ut någon psykiskt skadad, någon som uttryckt att han vill "hämnas sina döda kamrater genom att mörda civila irakier" i krig igen?Hur fan tänker de?Vad hade flickan och hennes familj gjort?Inget.Fy fan.Fy fy fy!

Av Bella - 10 januari 2007 16:02

Den 24:e smäller det.Mitt första träningspass kommer att bestå av 25 min Step-Up, 25 minuter Pilates, och om jag orkar kanske lite kondition också.Hmm..Jag är rädd. Träna är leskigt.Fast det finns många übervackra pojkar att kolla på vid de fria vikterna. Mmm.Jaj. Det blir nog bra.

Av Bella - 10 januari 2007 09:21

Sitter och läser igenom några bloggar. Är på superdystert humör. Men så läser jag det här.Plötsligt är dysterheten borta.Kvar finns bara en lite skuttande glädje.Det kanske finns hopp om mänskligheten iallafall.

Av Bella - 10 januari 2007 08:41

Jiiiish.Det har blåst fan inatt. Trodde nästan att trädet utanför mitt fönster skulle komma in och säga hej.Nu. Frukost.

Av Bella - 10 januari 2007 00:14

Han är vacker och underbar. Och det bästa som finns är att ligga intill, nosa lite på halsen och lyssna på hans andetag.Men just nu är någonting fel. Inte med honom. Men med mig.Förfärligt fel faktiskt.Men ah, jag ska spela betapet nu. Få tiden att gå så det blir morgon snart.

Ovido - Quiz & Flashcards