Alla inlägg den 28 januari 2007

Av Bella - 28 januari 2007 19:22

Nån av min pojkes kompisar har tydligen sett mig ute med en massa killar igår.Jasså?Vad jag vet så låg jag hemma och sov igår.Pojken är jätteupprörd.Jävla idioter. Vad ger dem rätt att ljuga på detta viset?Va?Fy fan!

Av Bella - 28 januari 2007 15:34

J Kwon - TipsyPerfekt att porra till.

Av Bella - 28 januari 2007 15:03

Är ganska genomskinlig idag. Faktiskt.Nästan spöklikt.Fast det är bara jag som ser det.Just nu är jag i vilket fall insnöad påThe pixies - Where is my mind ochThai - Roll with uz

Av Bella - 28 januari 2007 14:43

I fredags när jag var ute hörde jag en låt som jag totalt snöade in på.Den är typ en dancelåt och spelas mycket ute.En bit av refrängen går typ "za zara za"Vet du vilken det är?Hjälp mig snälla, jag måste bara ha den!

Ovido - Quiz & Flashcards