Alla inlägg den 14 januari 2007

Av Bella - 14 januari 2007 23:05

Det är synd om mig. Min näsa är helt röd. Jag ser ut som en clown.Fast det är lite bättre nu. Älsklingen har suttit och fimsat med mitt hår och så fixade han fram apelsinjuice och choklad. Utan att jag sa någonting. Han är helt klart bra o ha ibland.Nu ska jag våldta min säng och förhoppningsvis sova bort den här dumma förkylningen.Sweet dreams!

Av Bella - 14 januari 2007 23:03

Hur många ägg bör man äta som max under en dag?

Av Bella - 14 januari 2007 19:33

Min msn har fått spelet. Totalt. Loggar in och loggar ut. Men det var inte det jag skulle gnälla över den här gången. Utan över faktumet att jag är förkyld så in i helvete. Feber. Ont i huvudet. Hostar och snorar.Vart kommer allt snor ifrån?Äh.Äckligt är det iaf.Juste, pojken fortsätter att samla åtalspunkter. Tror han fick två till inatt.Jävla jubelidiot är allt jag kan säga om det.

Ovido - Quiz & Flashcards